Klagesong i dur og moll

For ein stil på livet mitt. Eg er heilt pumpa av jumpa det gjer.

 

Slik vanlegvis har eg eit både jamt og godt humør.

No er det litt skyer på denne himmelen min. For mykje styr eigentleg.

Og eg gløymer og styrer i veg, kjaser og er frynsete-.

Så når eg i tillegg får to trafikkbøter i går, ETTER eg har betalt. Da er liksom tolmodet slutt. No kan eg legge fram dokumentasjon på at dette er i orden, men det er så himla unødvendig å bruka tid på slikt som skal fungera.

Mest heime oppdaga eg at eg hadde gløymt av bankkortet mitt….heldigvis har eg eit anna kort, slik at eg får kjøpt det eg må.

Eg var på kontroll på sjukehuset i går, og eg skal visst stoppa med noko av medisineringa som nok har ført til problem med auga. Over på noko nytt og anna, men ført må eit kobbel av leger diskutera saka.

 

Eg vil ha VÅÅÅÅÅÅR!!!!

Eg vil ha latter og glede!

Ikkje slufs, snufs og slafs, snø og sludd og kladd.

 

Er vår, humør og skyfri himmel i din sfære?

 

 

12 kommentarer
    1. Det er ganske varierende her i skallen. Litt vår en dag, litt sinne og frynser neste. Her er også litt styr, mest med jobb, som gjør at jeg går litt av skaftet innimellom. På privaten er det fint og våren lurer rundt ørene mine. Bare gjelder å få smeltet litt på utsida også 😀

      1. Bra det er fint privat, slik at det ikke er krevende begge steder. Men det blir godt når våren greier å smelte bort det meste og alt :).

    2. Huff så ugreit når livet butter i mot.
      Det er ikke rosenrødt her heller for tiden. Må nok innrømme det. Faktisk så dårlig at jeg knapt har åpnet internettet på dagevis. Og da er det dårlig da. For internett, blogg, facebook, og alt det der, det er min kontakt med omverdenen ofte. Og det er sånn jeg holder meg oppdatert. Og veldig sjelden at jeg svikter der. Men nå gikk det sånn. Jeg er for sliten. Men, vår ja, jeg vil også ha vår. En varm og solrik vår, som gir glede og gode dager.
      Har noen gode vårdager innimellom ruskeværet. Men et par timer vår er liksom ikke nok til å jage vinterkulden ut av kroppen.
      Håper du får en god helg, og at legene får diskutert seg ferdig 🙂
      Klem ♥

      1. Håper det bedrer seg for deg. Er ikke godt når det er butter såpass.
        Vi trenger våren og varmen fra den. Den er her snart nå, og en del tidligere hos deg enn her.
        Helgen her har roa ned et litt for høyt tempo over tid, og det er godt.
        Klem til deg <3.

    3. Heldigvis er ikke alle dager like! 😉 Vår og vår, her har det regnet hele uka, og skal visst fortsette med det gjennom helga også. Men snøen er vekk, for lenge siden. Lykke til med nye medisiner, og god helg.

      1. Takk skal du ha. Håper helga di er fin også. Her er den akkurat slik passe ruskete. Og heldigvis er ikke alle dager like. Klem.

    4. Styr og stress er ikke bra.. Kjedelig å måtte ordne opp i sånt (boten),men bra det ordner seg 🙂 Så håper jeg medisineringa blir riktig.. du ser jo fin men litt “betutta” ut på bildet ..hehe.. også er det flott der hos deg 🙂 Ønsker meg vår ja.. og gjerne mindre bekymringer , for det er noen av dem her også.. Fredagsklem fra Mjøndalen <3

      1. Ja, håper de finner riktig dose ….eller aller helst, at det viser seg jeg slipper medisin.
        Vi går for en ny vår med mindre bekymringer, det har vært kjempedeilig <3<3<3.
        Klem :)))).

    5. Ja,jeg vil også ha vår og orden på sakene. Men det er vel sånn livet er, opp og ned. Det lysner nå mot vår, uansett hvor strevsomt det er. Håper du snart kan smile til lerkesang og en og annen gul hestehov. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg