Kort og fort

 

 

 

 

 

Men lyset brer seg over himmelen sitter jeg her og har liten tid.

 

 

 

 

 

Nå er stress noe en ikke trenger, og det er ingen ting jeg skal før avtale klokka to. Da skal håret få en klipp. Men skal ha noen timer på jobb først.

Tida forter seg avgårde.

Ting skjer.

Skuldrene har ramla litt ned.

Jeg gleder meg til framtida sjøl om jeg ikke vet hvor kontorplassen blir. Det kan virke som om jeg kanskje vil ha den der jeg har, en tid inn i det nye året.

Men det er en prosess og skal pakke sammen femten år.

 

Bestilte time hos lege for en god tid siden, både for det fysiske og det psykiske.

Nå er vondtene mine mye bedre, men bør sannsynlig sjekke og vise; mitt største organ har noen problem, feberfølelse litt for ofte, mens hjertegaloppen er bedre.

Det psykiske takles bedre enn jeg var redd for, alt som skjer, jeg vil fortsette, kjenner jeg.

 

 

Vi lever med slør foran øynene, vi tror vi ser inn i framtida, men vi går gjennom slør inn i framtida, hvert sekund.

Vi tror lett at den følelsen vi går med i nåtid er den vi har.

Nå mener jeg ikke å projisere min følelse på deg som leser, du vet dette helt sikkert mye bedre enn meg.

Men det som er så fantastisk er hvilke muligheter vi har med tankene våre og at vi sjøl i stor grad lager begrensningene.

 

I går opplevde jeg faktisk at jeg bortimot sang på jobb, fikk kommentar på at jeg kvitra.

 

For jeg føler en slags beherskelse, vel vitende om at den heller ikke vil være evig. Men jeg nyter den mens følelsen er her.

 

Nå skal jeg pakke inn to små pakker og ta med på jobb.

Riktig fin dag.

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Til og med JEG sang en strofe i dag. Det er nesten noen år siden… Merker at sløret jeg har hatt i hodet er litt lettere akkurat nå også. Hodepine hver dag i tre uket tar på, så jeg må passe på å kose meg når det er litt lettere der oppe 😀

      1. ÅÅ, så bra, en skulle ha sunget hver dag :). Ja, hodepine i dagesvis tar så klart på, håper den letter helt. Viktig å kose seg så snart en kan. Klem <3

        1. Ja, vi burde synge oftere. For min del skal det ikke så mye til før det blir “oftere”, hihi 😀 Jeg har noen timer “fri” fra hodepina innimellom, så det er håp 🙂

          1. Det er så godt at du har “fri-fra», håper det bare må fortsette. Slik at du kan synge av full hals, tror vi har veldig godt av å synge 😀

    2. Det er så godt når kvitrefølelsen er tilstede ☺️ Nyt det, og husk det når følelsen er litt borte. Den kommer plutselig tilbake, og ja, vi kan nok styre det mye selv 🥰

    3. Hihi, de er en stund siden jeg kvitret på jobben, men jeg har gjort det jeg også. Hva er den greia med at du ikke har noe kontor om en stund, skal arbeidsplassen din flytte? Ønsker deg en fin tirsdagskveld, klem 🤗

      1. Du skal snart til å kvitre utenfor jobb på heltid :).
        -Er i en virksomhetsoverdragelse, får med andre ny arbeidsgiver og nye premisser. Vi blir et tettere arbeidsmiljø alle som driver med museum på Nordmøre, arbeidsgivert blir i Kristiansund. Spennende prosess, men har også vært krevende. Takk skal du ha og nydelig dag til deg <3

    4. Så godt når man nynner igjen. Da føler jeg at jeg er avslappet ja. Nå håper jeg du får mange gode dager framover, men sjekk helsa også, for det er nyttig. Klemsiklem 🙂

      1. Takk, vi vil helst ha mest av de gode dagene :). Hadde en sjekk-time i går, var så usikker om jeg vil klare å stå i det jeg skal inn i. Men prøver meg litt lenger fram for å se. En nydelig dag til deg. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg