Kveld

 

 

Dagen har gått. Kvelden har kommet og natten banker på. Og jeg er trøtt.

 

 

Dagen har vært grei. Dagen har også vært ganske så lat.

Da jeg våkna til denne dagen var tiltakslysta på et nokså lavt nivå.

Men det er mandagsmøte.

Møte på Teams.

Så jeg kom meg ned og jeg kom meg på.

 

Det viste seg at forrige uke hadde ført fra minus-tid til pluss-tid. jeg har brukt for mange timer.

Slik sett må jeg prøve å få gjort det jeg , før ferie, på et akseptabelt nivå. Ikke jobbe for mye. Jeg må få laga et oppsett til sommerhjelpene.

Men så er det dette problemet med skriveren.

Igjen gikk jeg på nett for å se om jeg fant løsning. Sendte til slutt melding sentralt, hadde utsatt det for ville klare det. Fikk link til noen jeg kunne kontakte. Tror du ikke at da, da, etter og fått dette svaret, slipper maskina arket…

Det var et sted jeg kom over, om å sette på strømmen for så å slå den av igjen.

Trodde nesten ikke det var sant… jeg kan skrive ut igjen, etter å ikke hatt skriver til å bruke i 16 måneder.

Etter at dette fungerte tok jeg dagen fri.

Og da ble det lite med meg.

Jobba litt med denne fake profilen som er blitt oppretta på meg.

Fikk melding om det i går. Oppdaga at enda flere hadde akseptert å bli venn. Sendte melding og ba de slette profilen og det var fint om dem rapporterte.

Av åtte som hadde godkjent, hadde fem fulgt oppfordringa og sletta vennskapet. Til og med sønnen min hadde bitt på.

Fant ut at jeg skulle forandre profilbildet på min riktige konto. Lage mest mulig avstand til den falske profilen.

 

Jeg fikk til slutt rulla ut matta og gjort øvelsene for dagen.

I kveld gikk jeg meg en tur ut med lydbok på øret. Har et mål om å komme meg ut på gåtur helst hver dag. Alt slikt ramla så av rutinene etter de ukene i mai jeg var syk.

 

Så slik har dagen labba rolig gjennom tilværelsen. 

I morgen er det føtter til behandling. Skal ta med meg mor og lage middag etterpå. Har gitt hjemmetjensten beskjed om dette. Slik at dem slipper å komme når de ikke trenger det.

 

En helt normal, vanlig og litt bakpå dag, er kommet til kveld.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. God morgen, håper dagen din blir fin! 😊 Huff, så kjedelig med fake profil. Har sett en del av dem i det siste. Flott at du “fikset” skriveren, hihi 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg