Litt fred

 

 

 

Det er nesten helg. Jeg ser fram mot den. Virkelig.

 

 

Torsdagen starta knall tidlig.

Jeg våkna i sekstida med speed-tanker.

Det var ikke måte på, liksom.

Snø, vind, tidsfrister og kom jeg meg opp i boligfeltet jeg skulle.

 

Da dagen var i gang gikk det meste bra, bare boligfeltet gikk det ikke å komme opp i.

 

 

Jeg hørte litt på ni-timen i dag tidlig, der snakka dem om pasta carbonara. Så ved endt dag gikk turen innom en butikk.

Fersk pasta og tørr salta bacon.

 

 

I dag fungerte jeg normalt, greit.

Fikk sendt mailer, lagt ting inn i timeplana, egentlig ganske konstruktiv.

Det er enormt godt etter en dag som spora av.

Tror jeg forstår meg sjøl, noen ganger blir det slik.

En slags kortslutning.

 

Er det for mye som skal fordøyes, tror jeg det bil bli slik for de fleste.

Så godt at dagen i dag var til å fungere i.

Til tross for tidlig start med et hode i stressmodus.

 

 

Og gjett, det blåser ikke.

Det snør, men temperaturen vil stige igjen.

Traff ei dame fra Sveits, snø var hun vant til, men ikke slike skiftinger som er her.

 

 

Det smakte godt med pasta carbonara.

Stekte bacon til slutt sammen med hvitløk, det har jeg ikke gjort før.

Det var mektig og godt.

 

Og det er mektig godt å sitte her uten vind med en helg like rundt hjørnet.

 

 

Har dagen din vært bra?

 

 

 

 

24 kommentarer
    1. Dagen i går var helt OK, selv om det ble en innedag 😉 Det hørtes veldig godt ut med Pasta Carbonara, hmm kanskje noe jeg kan vurdere selv til dagens middag. Håper du får en fin fredag 🥰

      1. Noen dager passer best som innedag :). Pasta carbonara er mektig, men av og til smaker det godt. Takk, håper lørdagen din er fin <3.

    2. Dagen i går var bra! Skjønner godt det du skriver om, at det er godt å merke at hodet fungerer igjen, etter litt tomme dager. Det er så godt når ting letner igjen. 🙂
      Pasta carbonara er godt 😀

      God fredag! <3

      1. Ja, det er aller best når en fungerer. Jeg har ikke ME, men kan være fryktelig sliten om det blir mye. Kvelden i går ble fin, slappa av sammen med moren min. I kveld er jeg hjemme, veldig godt det også. Ønsker deg en nydelig lørdagskveld. Klem <3

    3. Hørtes så godt ut med den maten. Men jeg holder meg vel unna bacon for ei stund framover. Nydelig bilde du hadde. Det bildet likte jeg. Her skinner sola i dag igjen og det er mildvær. Ingen snø her, men den kommer vel plutselig igjen. Ha en finfin fredag. Klemsiklem:)

      1. Takk for at du likte bildet. Jeg må nok også tilbake til svinefri kost, ser mange kutter det med de helseproblema jeg har. Så deilig med sol, her er sola ikke kommet over fjellet ennå. Riktig fin lørdagskveld, nyt den. Klem <3

    4. Glad dagen din va god og at gjøremåla e i boks! Kjedelig å våkne med stress da. Håpe du får kvilt dæ godt no, det e helg! ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg