Lys og tanker

 

 

 

Først dagen i nest siste måneden er straks over.Den tyngste måneden.

 

 

Den mørkeste måneden starta med masse lys.

Vakkert lys og varme grader.

Måtte hele november bli slik.

Før sola forsvinner bak fjellet for godt for dette året.

 

Jeg er en utfører.

Og jeg ønsker meg et forstand stort og vidt.

Der alt jeg gjør er av den gode vilje.

 

I dag skrev jeg en melding utforma som en god tanke, men med skjult refs.

Spørsmålet er om det var den gode tanken som var størst eller “refsen”…

 

Slik kan en få ting å tenke på.

Å være så ærlig en kan overfor seg sjøl er viktig.

Men det er ikke alltid lett.

Kjente det lugga litt i mitt indre, så det er nok også er “svar”.

 

Det er viktig å spre det positive, som ringer i vann.

 

Kveldens lille peptalk med meg sjøl.

 

 

Bruker du å samtale mye med deg sjøl?

 

 

 

10 kommentarer
    1. Samtalen med seg selv er godt å ha 🙂
      Jeg løser opp mange snarer… men kan også lage mange snubletråer for meg selv i mine diskusjoner 😀
      Godt når man endelig blir enig med seg selv 😀

      Lag deg en fin tirsdag !

    2. Jeg sier som Happy, jeg snakker med meg selv hele tiden. Av og til snakker jeg høyt med meg selv uten at jeg er det bevisst…:) Har det fra mor, hører hun holder på på samme måte…

    3. Jaa bruke det, underholdende og lærerikt å snakk med sæ sjøl <3 håpe måneden bli like lys og rolig som den e mørk ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg