Midt i

 

 

 

Onsdag er midt-i-dagen. En gang gikk den under benevnelsen “lillelørdag”, det er en god stund siden. 

 

 

 

Nå er det en onsdag, midt i høsten. En nydelig høst må sies.

Riktignok har det falt noe regn.

Men da jeg var ute for litt siden, var det oppholdsvær.

 

Dagen er rimelig grei, en del oppdrag.

Snart jobb.

Først kontor, så en avtale og etter det et møte. Må forberede meg noe til møtet.

Etter jobb skal jeg besøke foreldra mine.

 

Da tror jeg dagen har gått. Om jeg rekker en sen middag gjenstår å se.

Så er jobbuka mi slik omtrentlig over. Noen få timer i morgen.

 

Så her er det fult av hverdag og lite spenning.

På innsida av hodet skjer det en del, men det er en annen sak for en annen gang.

 

Ønsker deg en nydelig onsdag.

Hvordan er dagen din?

 

 

14 kommentarer
    1. Ja sånn er det til tider – at det er inne i hodet det er mye som skjer – og ikke på utsiden – og det har vært litt slik med meg også….. har jobbet og sortert og blitt enig med meg selv – inne i hodet mitt – men har også blitt preget på utsiden – av smerte – revmatismen…. men slik er det av og til 🙂

      Det er onsdasg – midt i uka og jeg har ferie denne uka 🙂

      Ønsker deg en god dag 🙂

      1. Så fint du har blitt enig med deg sjøl. Må starte der :). Reumatisme er noe dritt. Jeg er i en god periode, HURRA :)! Så deilig med ferie. Tenkte det i går, at nå må jeg sette meg opp på de to siste ferieukene – for ukene fylles så fort opp opp som umuliggjør ferie. Riktig fin torsdag til deg <3.

    2. Når man er pensjonist så går det litt mer i ball med dager… men henger ennå med 😀 Men man styrer dagene etter egne ønsker og behov. Og det er jo en stor fordel. Men vi merket en enorm forskjell når min kjære mamma gikk bort for snart tre år siden. Da ble det plutselig et tomrom av tid som ikke var så lett å fylle. 🙂 Lykke til med dagens gjøremål, dagene går nå alt for fort uansett hva man fyller de med 🙂

      1. Det høres fantastisk godt ut, styre dagen etter egne behov. Vurderte faktisk fortidspensjonering, men for dårlig grunnlag. Men skjønner godt tomrommet etter at mor di gikk bort, gruer meg til tiden etter det skjer. Ser for meg at det må bli tomt. Ja, dagen raser av gårde – jeg kom hjem sent i gårkveld og var for sliten til å legge meg, ha, ha 😀

    3. Husker godt “lillelørdag”, ja😊 Ellers har min dag vært bra..på utsida..men jøsses..ikke like rolig på innsida, nei 😂 Ha en flottersfin onsdagskveld 😊

      1. Tror ikke de unge bruker begrepet lenger, må høre med mine ved anledning 🙂 :). Takk, håper dagen din var /er fin både i går og i dag. Håper uroen på innsida er positiv :).

    4. høres deilig ut å starte helgen i morgen da :=) onsdag og en hyggelig dag her i heimen for i dag kom svigermor hjem igjen etter å ha vært på sykehus og sykeheim siden juli etter et brudd i kne,nå er hun oppe og gåre igjen og det ble plutselig litt liv i heimen igjen og det er koselig

      1. Så fint det må være for svigermoren din å komme hjem igjen. Far fikk av fatlen i går, men hjemmetjenesten var meget uvillig, til tross for det hadde gått tre uker som sykehuset foreskrev. De eldre har et behov for å ha det så godt som de kan. For meg ble det ikke helg, må på jobb likevel – så blir litt mye overtid nå. Blæ.

    5. Her i Trøndelag er det mange som enda sier: “Lillelørdag” om onsdager 🙂

      Så kjempegodt å få helg i morgen da 🙂

      Har vært en fin osdag med trening, øving på tverrfløyte og styremøte. Dagen har gått i ett 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Er begrepet brukt i Trøndelag ja, har aldri hørt barna bruka det ordet om onsdager. Det ble dessverre ikke helg, litt mye å gjøre på jobb. Frister. Så herlig det må være å spille et instrument, hørtes ut som du har hatt en riktig fin onsdag. Takk og takk, ønsker deg en fin torsdag :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg