Morgenbetrakninger

 

 

 

Morgenstund har gull i munn, er det sakt…men det er bare tull i grunn…

 

 

 

I dag våkna jeg av alarmen. Liker best å våkne før den ringer.

 

Jeg vil finne meg noe å glede meg over før dagen er i gang. Når jeg kommer på badet igjen nå, skal jeg smile så bredt jeg kan.

 

Jeg gleder meg til…, å komme hjem igjen, absolutt – men vil finne noe anna…spise fårikål, neeeii, nok med en dag, egentlig…ganske gode værmeldinger utover dagen med sol, tjaaa…

Føler likevel jeg må finne noe anna, noe mer unikt for dagen i dag.

 

Jeg gleder meg til jeg skal på arbeid å løse dagens oppgaver!

 

Se der.

Litt forvirra over resultatet sitter jeg her nå, men likevel fornøyd med resultatet.

 

En ny dag er på gang.

En ny uke.

 

Nå skal jeg drikke limevannet mitt.

Sitter her som et spetakkel, har farga bryna, eller er i gang med det og ser ut som et troll dratt fram fra de dype skoger.

 

 

Hører prikking fra varmeovnen som skrur opp temperaturen, en etternøler av en flue surrer rundt, utenfra er det biler som durer inn i mandagen og en ensom skvatring fra en fugl.

 

Det er siste mandag i september som er i farta.

Nyt den.

 

 

 

 

10 kommentarer
      1. Har ikke du ganske mørke bryn, skal tro. Mine har blitt lysere og mindre med åra…så føler for å markere, føler også jeg blir tydeligere verbalt :D- Arbeidsdagen gikk heldigvis utmerket.

    1. For e god mandagsmorgen det virke som du har, og bra gjort å gled sæ te arbeid og oppgava! Må dæm lett gjennomføres, og må dagen bli god ❤️❤️ No e høsten her helt på ekte! Ikke sååå leng te sommer igjen heller da hehe.
      Fint troll e du isåfall;) kos dæ med bryna og dagen og limevannet!

      1. Bestemt mæ for at dagen skuillj varra bra :D. Å d gikk greit. Skikkelig gyllen høst. Heldigvis kan vi vente på æn ny sommar…å denj ska varra laaang <3.
        Vart litt minnjer troll da æ fikk vaska av, hadd forresten æn go mårgån, som du skreiv <3 <3.

    2. Skulle ønske jeg hadde noen øyebryn å farge jeg, men akk nei det er lenge siden jeg hadde det. Det er sunt å finne en eller to ting å glede seg over før dagen start på ordentlig. Selv gleder jeg meg over at kroppen er i bedre humør, og ikke minst at jeg skal på Strikkekino i Lillestrøm for å se A ticket to Paradise i kveld. Ønsker deg en strålende mandag, klems 🤗

      1. Du har slike bryn som forsvant altså. Mine har også blitt mindre. Hjelper veldig på humøret når kroppen oppfører seg greit. Høres så herlig ut med strikkekino, fortalte det til han som har ansvaret for kinoen her – men han tente ikke på ideen. Vi har kanskje for lite befolkningsgrunnlag.
        Tusen takk, håper dagen din har vært – og fortsett og er fin. <3

      1. Veldig grei morgen :). Viktig å glede seg til noe, men noen ganger må en ta seg sjøl i nakken for å finne gleden. Takk, håper du også her en god mandag. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg