Morgenstund

 

 

Nesten ti minus, snart går turen inn til sentrum. Mandag skal fylles.

 

 

Fikk dusja i dag, om enn en veldig snill stråle. 

Vannet er i kranene, uten det stor trykket.

Det fungerte likevel, å dusje.

 

Jeg våkna tidlig bare for å oppdage at det var umulig å sovne igjen.

Så etter å ha prøvd, sto jeg opp.

Fikk vaska kopper.

Det er så mye bedre å få gjort ting fra morgenen.

Må komme meg gjennom en del arbeidsoppgaver, først et møte på teams, så er det ut med innkalling til møte med saksframlegg, økonomi og få sendt inn layouten til kort.

Dette skal jeg komme meg gjennom.

Så handling, skal kjøpe inn til å kunne lage lefse.

Deigen må stå over natta.

Drar ikke inn til mor før i morgen, skal steke lefsene der for hun har en takke.

 

Så slik er dagen min lagt opp.

Ser jeg ikke har tid til å sitte her.

Ønsker deg en god mandag.

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg