Morgentanker

 

 

 

 

Da var det over denne ferien. Faktisk har jeg ennå to uker igjen, men det får vente.

 

 

 

I og med en ekstra ferieuke pga. alder og overføring fra en uke fra i fjor, hadde jeg syv uker ferie å disponere dette året. I tillegg har jeg en del overtid.

Men sommerferien er over, og på tide – for nå er det ugjenkallelig høst.

Og jeg skal på jobb.

Er spent-.

Flere av kollegaene mine har sluttet, ny sjef og det vil komme inn nye kollegaer etter hvert.

I bilen inn mot sentrum skal jeg tenke gjennom hva som vil være viktig i dag.

Fikk faktisk en telefon i gårkveld, ble litt forvirra i starten da jeg ikke skjønte om det var jobb eller privat.

Tror ikke jeg kommer til å ta så lang dag, solen glitrer og jeg har vært mye på farten i det siste. Så å komme hjem til en solskinnsdag uten annet på plana enn å komme hjem, passer godt.

 

Ønsker deg en nydelig dag.

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg