Når formkurven følger stolen

 

 

 

Denne dagen var da svært så tung i sessen… Akkurat det kan den ikke være.

 

 

For jeg har mitt å gjøre.

Men jeg får sitte litt til. Se om jeg får lirke ting til å virke.

For jeg har en økt foran meg.

Mat er en ting, tenker å lage humus og koke poteter.

Så skal jeg finne fram slikt jeg knapt har, en liten utfordring som tar krefter, det er kjempesikkert.

For å se det behøver en ikke kikkert.

 

Kanskje jeg skal ha med akkurat det…

Etter det skal hodet være friskt, blikket klart og litt slik stål i ben og armer…om noen timer.

For planene kaller.

Litt slike planer som er en utfordring, men som kan gi god gevinst i minner.

 

Derfor må jeg til…mååå…

Får kjøre ritene og håpe denne kroppen og kula på toppen, fungerer litt.

 

For egentlig har jeg følelsen av formkurven passer best i en stol, sannsynlig hele dagen har passet bra. Så jeg får til…”jeg snører min sekk…”, men jeg spenner ingen ski, for ennå er det sommer.

Og jeg har ferie.

 

 

Fortsettelse vil følge, etter hvert…

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. DU har ferie 🙂
      Og slike dager… tung i sessen… ting forsvinner ikke… de har det med å være der og minne en på alt som skal gjøres 🙂 Alt som må gjøres…. Jeg tok meg en økt med yoga etter luftetur med hunden – og det gjør så godt <3

      Det kommer for meg at det Headerbildet ditt er så fint 🙂 Du er fin! klem

    2. Lurt å hvile seg til krefter når man har ferie og bare bruke dem til noe som er lystbetont.🤗
      Håper kvelden blir minnerik.🤩

    3. Enig med Mette, du har ferie å da er det greit å ta tingene som de kommer å ikke stresse. Håper allikevel at du fikk gjort det du bestemte deg for å gjøre. Ha en fortsatt fin lørdagskveld, klem 🤗

      1. Skulle nok kanskje ikke stresset til dette, men gjort er gjort. Kvelden ble nok ikke så fin, dessverre. Men ennå er det mer ferie. Det er godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg