Ny uke har stått opp

 

 

 

 

Atter en ny uke. Tut og kjør. Vi er i gang. Ute har det snødd.

 

 

 

 

Ser bilen er dekt med et lite lag snø.

Og det er flere snømeldninger, ser jeg.

 

 

Litt småforvirra ser jeg på ukas program.

I morgen har jeg satt meg på en fridag, før helga sto det ingen planer på dagen, i kalenderen.

Mor har tannlegetime, så skal kjøre henne.

I dag står er det oppført møte i kalenderen, men ikke hvor det er.

Så da blir jeg usikker, skal jeg avbestille timen til mor for å kjøre ett eller anna sted jeg ikke vet. Eller skal jeg holde på timen med den usikkerheten det er med å komme seg opp på grunn av snø…

Hodet mitt er i kamp med seg sjøl.

Valg etter hva som er det beste å gjøre i en situasjon. Men legger tankene til sides, får høre først om dette stemmer og så ta en avgjørelse.

 

 

Uansett, om litt over en time skal jeg ut, koste av bilen og nå en ferge.

Spent på møtet i dag.

Det handler om veien videre framover, hvordan dette jeg er med i skal bygges.

I dag tror jeg hele dagen vil ha fokus på jobben.

 

 

En helg er over.

 

Jeg kom meg bakkene opp til mor i går, henta søstera mi etter hun hadde satt bilen sin utenfor verkstedet.

Hun hadde laget vaffelrøre, så vi koste oss med kaffe og vafler.

Mor ønska vi hadde vært lengre.

Jeg skulle hjem å skrive, men hadde ikke overskudd da jeg kom hjem.

Søstera mi er begrensa av å ha MS og var sliten.

Hun begynte å snakke om at dattera til Elvis P. var død, og var sterkt uenig med meg da jeg sa hun var født i 1968. Hun mente hun var 44 år.

Vil folk ikke tro på det jeg sier skal de får slippe. Stahet kan nesten bli komisk.

 

Vi ble ikke uenig, ingenting å bli uenig om.

 

Bildet er tatt av Karolina Grabowska fra Pixabay

Nå skal jeg ta meg en kopp kaffe.

I går laga jeg meg en kopp fettkaffe, lenge siden jeg hadde gjort det.

I dag lager jeg meg en ny.

Skal ha i ghee, i stedet for Rørossmør som jeg hadde i i går, og MCT olje.

 

 

Ønsker deg en fin uke med masse godt.

 

 

12 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Det stemmer at datteren blei 54 år – ja til Elvis… hehehe

      Det er mye å holde oversikt over forstår jeg… og slitenheten kommer snikende

      Ønsker deg en fin dag og god tur med ferga!

    2. God morgen. He, he, ja , når folk er påståelige sjøl om det er feil, da får det bare være :).
      Takk, riktig fin dag til deg også – så dårlig vei og treig trafikk at rakk ikke ferja. Men går nok bra 🙂

    3. Takk for det ☺️
      Er det ikke kjekt når du vet at du har rett, så du trenger ikke diskutere det? 😁 Det liker jeg 😀
      Fridag uten planer blir fort fridag med planer for deg skjønner jeg.
      Spennende møte i dag da, blir fint å få mer info. God mandagskveld! Klem ❤️

      1. Ikke alt en behøver legge energi i :).
        Mandagen ble nok mer krevende enn oppklarerende, men det blir.
        Ønsker deg en fin onsdag…håper etter hvert jeg skal få større luker med fri :). Klem <3

    4. Vinterføre med fergerekking høres ikke kjekt ut… og den kaffen høres merkelig ut , har aldri prøvd. Jeg driver og drikker julekaffe men må ha melk i. Smaker nydelig😀 ønsket meg det bk.a til jul og fikk heldigvis rikelig

      1. Så godt å finne slikt en liker fant en chilikaffe som jeg likte veldig, men tror sukkerinnholdet nok er stort (kjøpes over disk). Den fettkaffen skal få i gang forbrenning, paradoksalt nok, men kommer så klart an på inntak resten av dagen.

    5. Måtte le av de 44 årene. Ja, noen jeg kjenner er så stae at de ikke tror på det som de leser eller hører en gang!!! Men noen ganger er det best å ikke si noe. Jeg hadde en sånn samtale i går, og det nyttet ikke å få overbevist det menneske om at det jeg sa var sant. Da får det heller være da! Ha en finfin dag. Klemsiklem:)

      1. Er så enig, noe og kanskje det meste, er det ikke nødvendig å være sta tilbake. Det har liksom ikke så mye å si i den store sammenhengen :).
        Takk, gårsdagen ble en god og grei dag. Håper du har en fin fredag foran deg. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg