Oppfordring om frisyre

 

 

 

Opp gjennom åra har det vær fleire frisyrer på mitt hode. Fra langt til kort hår.

 

 

 

Det er Dixirose som har oppfordret oss til å sette inn bilder ut fra forskjellige ord.

Av 10 oppgaver er dette 7. oppfordringa jeg løser.

Oppgavene skal være ferdig løst til i morgen.

Så nå har jeg det litt travelt.

 

Denne gangen er ordet;

 

Frisyre

 

 

Dette bildet er tatt da mellomste søster gifta seg.

Det er midt i mote og design perioden min.

Jeg hadde sydd meg en kjole av silke og var der for å representere-.

Nå henger kjolen i skapet hjemme hos mor, den er ikke til å få på i dag.

 

Det var et bittelite bryllup.

De tenkte først å gifte seg i hemmelighet, men jeg husker jeg protesterte på at søsteren min skulle gifte seg slik. Jeg hjalp henne med å tegne brudekjolen.

Så et lite utvalg av gjester var bedt.

De skulle ha barn og ville ha ting på stell.

Søsteren min var litt i sjokk over at det voks liv i magen.

Vi var ingen av oss så opptatt av barn og etablering den gangen.

 

Selskapet foregikk på et hotell i Prinsenkrysset i Trondheim.

Husker noen av gjestene syntes jeg var vel tilbakelent med å nå toget ned til Oslo igjen. Tror jeg bestilte taxie slik ca. 10 minutter før det gikk.

Jeg brukte noen kjente frisører i Oslo. De var slik type motefrisører på åtti-tallet, salongen lå på Bislet. Etter jeg flytta til Trondheim noen år etter dette, fant jeg ikke noen som kunne arve tilliten min.

Og ikke hadde jeg råd heller.

 

Så slik var historien til dette bildet.

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Ja, hadde rødt hår, litt usikker om det var farget for å forsterke fargen her, i tillegg.
        Mitt også har mistet fargen :D, så etter og ha vært lyshåret har jeg stripa det en stund – men blir uansett for snart ettervekst.

    1. Nydelig frisyre på dæ, og så vakker du e! Artig det va feiring på et hotell i ei gate æ ofte streife forbi. Alt som har foregått på de plassan man ferdes. God helg <3

      1. Tusen takk, for æn vakker kommentar <3
        Kan få tanka om ka om tia hadde kryssa kvarannjer, da ha æ kunnj møtt dæ i Prinsenkrysse 🙂
        Men vi ha nok itj kjent kvarannjer igjæn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg