Oppfordring om fugler

 

 

 

Fugler har jeg tatt noen bilder av. Riktig ikke noen blinkskudd.

 

 

 

 

Det er Dixirose som oppfordrer.

Her ligger link til siste innlegget hun har delt med både oppgavene og de som deltar.

 

 

Dagens ord er;

 

FUGLER

 

 

Hos meg finnes bare denne ene fuglen. Altså ikke fugler…

Og så onkel Jo.

 

 

Etter og ha sjekka i arkivet fant jeg ut at bildene jeg har tatt oppover tida, var både dårlige og kjedelige.

Derfor bestemte jeg meg for å dele et bilde av en tegning.

Igjen -.

Andre gangen jeg legger ut en i denne oppgaven.

 

 

Det er fra en illustrasjon jeg hadde til et vers.

Så da legger jeg ut verset også:

 

 

 

Krabbin e krokåt e fotå

Krabbin e krokåt e fotå,

kann ikkje dans ette notå.

Kråka har både nebb og klo,

dansa med nå onkel Jo

på leirånn, på leirånn.

 

Kilde: Klara våg

Todalen i Aure

Fra boka:Enno så segla ho Magnill

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg