Oppfordring om hobby

 

 

 

 

 

 

Etter en liten stund med å tenke, bestemte jeg meg. Over hva jeg vil dele.

 

 

 

 

For denne oppgaven var litt vanskeligere. For det er så mye jeg liker, mye jeg vil gjeren ha tid til å bruke tid på.

Det er Dixierose som oppfordrer her.

 

Det jeg vil dele i denne gange i oppgaven som nå står for tur er; 

 

HOBBY

 

Egentlig har jeg aldri likt dette ordet så godt.

Husker jeg ble beskyldt for å utdannet meg til en hobby.

 

Det handler nok om at jeg ikke er så glad i bokser og oppdelinger.

Jobb skal være like mye en hobby som fritid.

Det handler om at jeg syns en skal trives med det en gjør, uansett.

At drivkraften ikke skal være penger , men lyst.

 

Når det er sagt er det fryktelig mye jeg liker å holde på med.

Deler et bilde av en tegning.

For tegning har jeg bedrevet fra jeg var lita og opp gjennom livet, det er grunnlaget for utdannelsen min.

Ellers er det så mye jeg liker å gjøre.

Alt fra kreativitet i mange former, skriving som både i blogg og anna, foto, naturen, å lese, mat, en gang gikk mye tid til sying og strikking…

Planter, økologi, musikk og slik kan jeg fortsette å ramse opp.

 

I disse oppfordringene har jeg bestemt meg for ett bilde pr. innlegg.

Bildet er en tegning under arbeid.

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg