Oppfordring om vennskap

 

 

 

 

En utfordring må en av og til prøve seg på. Fant ut at denne ville jeg prøve å komme meg gjennom.

 

 

 

 

Det er Dixirose som oppfordrer oss.

 

 

Først som står på lista hun har satt opp er;

 

VENNSKAP

 

 

Jeg velger å dele et bilde fra noen år tilbake.

Faktisk 15 år.

Filmrullen hadde blitt liggende til den dukka opp og ble framkalt.

Bildene var falma og noen dobbeletksponert, slik som dette.

Men det beskriver vennskap så godt, folk som er så glade i hverandre at de må klemme hverandre skikkelig.

Så dette er mitt bidrag til vennskap.

 

Vil du være med så heng deg på.

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Kult bilde 🙂 Dobbelt-eksponert ja 😀 Jeg var og tok bilde av et par venner, eller speilbilde deres i et vindu. Det ble litt samme effekten . Moro med foto 🙂

      1. Veldig moro med foto. Jeg syns det er artig å se bilder som legges ut her, spesielt gode bilder som er bra komponert/komposisjon <3

      1. Ja, veldig spennende. Nå er det min yngste som er spesialist på dette, hun finner mange filmer som hun drar avgårde og får framkalt 🙂

    2. Når jeg så bilde først, så trodde jeg du hadde redigert det sånn 😉 Det minnet meg også om at jeg har en film i mammas gamle fotoapparat som jeg burde ta ut resten av å få fremkalt. Venner er viktig, selv om det bare er en eller to. Klems 🤗

      1. Gode venner er veldig fin å ha. Behøver egentlig ikke så mange, om dem en har er gode. Du må få framkalt filmen. Det kan være veldig vemodig at en bit av fortida åpenbarer seg slik, men mest fint. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg