Påska, livet og andre viderverdigheiter

Påska i år er straks over. Sammen med snart fire månader av 2019.

 

Og tida går.

År for år.

Eg er ikkje så medelsom om dagen. Det skjer ein del utan at eg kan seia det forandrar så mykje.

Påska har vore feira på heimebane, med ungane. Vi fann ein song som var frå gamle dagar. Den fekk oss opp nokre hakk til eit hyperhysterisk nivå, ellers var vi flate og late. 

Her er songen.

 

 

Husker du den kanskje ikkje, trur den var på nokre hit.lister på 70-tallet, så det krev nokre år på baken å huska den.

 

Det var litt tur og litt kortspeling.

Og noko leiting etter påskeegg.

 

 

Vitjing hos foreldra/besteforelder og punktering av dekk. 

I går ba eg likegodt eksen på middag, og så tok han med seg gjengen attende til liva sine.

 

Så dagen i dag har vore stille med musikk. Med hagearbeid og heilt usosialt.

I morgon startar kvardagen. Den trur eg vil få bein å gå på. Er eg redd.

 

Så kvifor har eg vore så fråværande her…….

Og til det kan eg nok gje fleire svar. Litt slik essensiell krise. Berre ei lita ei.

 

No kjem noko sjudomssnakk, Slik at du er advart.

St. Olav i Trondheim vart til slutt einig med meg om at det ikkje var bra at eg gjekk med eit opphovna, raudt auge. Og at det nok kom frå den biologiske medisinen. Så eg skulle slutta med den, og så skulle vegen videre diskuterast.

Det tok på tida.

Og da ramla egentleg berre eg-, eller kroppen min noko saman. Den vart vond og energien forsvann.

Etter noko mas, greidde eg å få svar onsdag før skjærtorsdag. Så da var eg atter i gong og fekk set ei sprøyte med noko som heiter  Humira.

Det skal eg ta kvar fjortande dag. Det vart nokså raskt litt bedtre, men etter det har eg vore i ei slags bakevje.

No må eg få til struktur og strengt regime. Om ikkje er eg berre å gje opp.

 

Fekk og brev frå systemet.

Frå 1. mai er eg 50% uføretrygda. Og eg synest ikkje det er det minste artig. Sjølv om det ikkje var noko anna alternativ, og at eg berre må væra glad for at det gjekk i orden. Så er det ikkje det minste artig på ein prikk-.

Gammel, gråhåra og uføretrygda og i sekstiåra……..fy f…

Slik var det.

Det var slik det vart.

 

Men eg er ikkje død enno.

Berre litt slik essensiell…..

 

Så eg har lyst til å farge håret og kjøpe dyre kremer mot aldring, trening og mat og heile pakka.

 

 

Det som er bra er at det er ein fantastisk vår. Der er det jubel frå ende til anna.

Det er vår med glitter og fanfare!!

Fuglane syng så ein mest mistar retningssansen.

 

No er eg i gong med min neste epoke, med unevnelege planar. Unevneleg for at eg ikkje har dei på plass.

Men eg trur eg må i gong med eit strengt regime. For å få til noko av det eg ikkje veit kva er.

 

Riktig fine vårdagar til akkurat deg som las i gjennom dette.

 

 

10 kommentarer
    1. Håper ting kommer litt i orden for deg etterhvert. Men høres ut som påsken med barna har vært fin da 🙂 Kos deg med vårdager du også <3

    2. Husker godt sangen..men tror ikke jeg har sett dette klippet noen gang 😊 Hyggelig å se bilder med familie, blomster og påske hos deg.. Ekkelt og sikkert plagsomt med det øyet..Vet hvordan du føler det med ufør..men når man ikke kan velge om en vil være frisk så må det bare bli sånn.. Du ser da så fin ut..men litt trim og bra mat er sikkert bra uansett..
      Klem og fine dager til deg også 💗

    3. Påsken har tydelig vært fin for dere! Alt ordner seg etterhvert, det har jeg tro på. Jeg tillater meg også av ulike grunne å være litt fraværende innimellom, slik som nå, men det er helt greit…
      Ja, våren er magisk, jeg facineres like mye hvert år…

      1. Viktig å gjøre det som føles riktig, skrive når det er det en vil og trekke seg tilbake når det er riktig :).
        Våren er fin, men ikke som vinter, slik som det har vært over det meste av landet den siste uken. <3

    4. medisiner er ikke bare bare,men håper den nye er god for deg.Med en slik solfylt påske er det greit å være hjemme også :=) godt å kose seg ilag med sine da.Å få uføretrygd er en overgang,men det går seg til ,helsa må komme først,så da håper eg du får bedre hverdager :=) ha en fin ny uke da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg