Rim som ost på prim

 

 

 

Jeg henger i stolen. Bak skyene er solen. Det snør utidig, jeg ha’kke lyst ut frivillig.

 

 

 

 

Eller…kanskje en liten tur, bare for å dra frisk luft gjennom nesens hull og tømme hodet for tull.

Dagen har vært lang, og trang med for store føtter på.

Tirsdagens hverdag ble litt for brå.

Jobb og tanker i kamp, litt som en laban…eller slamp.

 

Nå vil jeg slutte å rime, det blir nesten som en pine.

Ord som tyter ut, over skjermen. Ord uten retning eller mål, rene svermen.

 

 

 

 

 

 

 

Altså, det er tirsdag.

 

Jeg ønsker meg et hode som fungerer, som spinner spenstig avgårde, med nye tanker og ideer.

 

Snart midt i uka skriver jeg et innlegg om ingen ting.

Tror faktisk jeg bare skal klappe sammen mac’en, lage middag. Lande foran tv’n til Lost. Tror nesten jeg er litt mistet sjøl.

Middagen blir spaghetti…eller tagliatelle, med kremet skinke og basilikum.

 

 

Ønsker deg en fin tirsdagskveld. 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg