Så er framtida straks her

 

 

 

 

Uka ligger blank, eller nesten blank, foran meg. Og i morgen starter sommeren.

 

 

 

 

Her for noen dager siden gikk det opp for meg at det straks var sommer. Og det hadde jeg ikke tenkt på.

 

Ferie og slikt.

 

Nå begynner den å legge seg inn i kalenderen, etter og ha tenkt på hvordan det som skal løses, løses.

 

Tror jeg skal ha den lengste delen tidlig og en kortere i august.

Det tror jeg blir bra. Da har jeg en uke igjen til høsten.

 

 

Men i denne uka blir det ikke ferie.

 

I dag tenkte jeg bare jobb og så hjem.

Det er bare det at i kveld er det to arrangement. Og begge har jeg egentlig vil ha deltatt på.

 

Akkurat det går som kjent ikke.

Det ene et årsmøte i viltforvaltning og det andre et forfattermøte på biblioteket om når et liv er over.

Jeg har valgt det siste, tror det er veldig relevant for det jeg sjøl befinner meg i. Håper bare ikke det trykker på følelsene på et slikt vis at jeg begynner å grine. Det orker jeg ikke.

Jeg har kjent jeg har vært svakere i det siste, fordi det er så mye som skal ordnes i over alt – så litt slått ut.

 

 

Ellers er det ikke mange dagene til seminaret, det er så klart fryktelig spennende.

 

Så arbeidsuka mi vil slutte på torsdag denne uka. Og jeg kjenner allerede at jeg gleder meg til neste helg.

 

 

Nå er det bare å hoppe ut i det.

Holde seg for nesen å jumpe uti…om ikke bokstavelig.

 

 

Hva er din mest spennende oppgave i uka som kommer?

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. nei her må en ta et valg skjønner eg for en rekker ikke 2 seminarer på samme tid :=) du får nyte det du kan ,jeg skal ut i hagen og se om jeg greier å flytte et hasseltre før det blir for stort

      1. Flytte et helt tre hørtes ambisiøst ut, sjøl om det er lite :). En rekker bare en ting av gangen, angrer ikke på valget. Skal skrive om det i morgen.

    2. Lykke til med uka som kommer.

      Denne uken har jeg ikke noen spennende oppgaver. Trondheim blir nedstengt i 2 uker pga høy smitte så det blir rolige og stille 2 uker for å få ned smitten.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk ska du ha :). Har fått med meg at det er økende smitte i Trondheim, håper det snur snart.
        Riktig fin uke til deg også. Klem <3

    3. Ja det går bare så alt for fort. Spennende dager for deg. Masse lykke til. En del i regi av Eldrerådet her. Men må få unna maling og en del vedlikehold på huset også.

      1. Takk skal du ha, spesielt onsdag blir spennende. Får håpe det går bra, ikke datatrøbbel, ikke korona…bare fungerer perfekt. Vedlikehold er viktig, veldig viktig. Riktig fin uke :).

    4. Noen ganger må man velge! Tida fyker avsted! Her skjer det ikke så mye spennende – jeg jobber hver dag, og jobber i hagen på kvelden…….. trener og går tur som jeg pleier….! Lykke til med alle dine gjøremål <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg