Så var det slutt

 

 

 

En tid varer aldri evig. De frie dagene er over for denne gang. Men klokka ringte ikke.

 

 

 

For jeg våkna før.

Akkurat det er en god start.

Liker ikke å bli vekt av vekkerklokka/mobilen.

Så det slapp jeg.

 

Min første dag med nytt fokus.

Et forkus som ikke er første gang.

 

Jeg rulla vei til jobb akkurat i passe tid.

Første dag etter ferie er vel for de fleste litt krevende.

Så jeg var virkelig sliten da jeg gikk ut av døra og inn i varmen og solskinnet etter endt dag.

Rullinga hjem var virkelig herlig, naturen, våren, solglitter og den speilblanke sjøen.

 

Middagen var bare å varme; kylling og rødløk stekt i ovnen sammen med sellerimos.

Jeg var faktisk så sliten at jeg ikke kunne bli sittende.

Så jeg fant fram sko og tok med meg fotoapparatet.

 

Deler bildene jag fanga på tur opp på haugen min.

 

 

Turen gjorde faktisk så godt.

 

 

Mens mørket kom rolig med sitt spesielle lys og skjulte naturen.

 

 

Og jeg var faktisk mindre siten etter turen enn hva jeg var før.

Det er slikt som er lurt å huske.

 

Glad for at du ville bli med meg på turen.

 

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg