Siste kvelden i 2023

 

 

 

Siste kvelden i året. Jeg har skrudd på kosestemning, talglys og stillhet.

 

 

Ute smeller det ett og annet skudd…eller rakett, sjøl om det ennå er en stund til det nye året runder klokka.

Jeg har valgt en kveld i selskap med meg sjøl.

I skinnet fra talglys.

Tidligere i dag laget jeg eggelikøren jeg skulle lage til jul. Litt mye for meg, så spekulerer på om den kan fryses eller hvor lenge den holder seg.

I det nye året skal jeg innta mindre sukker igjen, så blir nok lite anledning til eggelikør da. Jeg har forresten meldte meg på trening 2. januar, styrketrening.

Jeg gleder meg til det nye året.

Har begynt å lese meg i gjennom det gamle. Planen er en gjennomgang, i fjor kom jeg visst nok aldri dit.

 

Jeg koser meg med aleinenyttårsaften. Av og til er det også riktig.

Var hos mor tidligere, koka kaffe til oss og jeg ble lengre enn tenkt.

Hun syns jeg ble alt for kort, hun hadde nok ønska at jeg ble der i kveld.

Jeg var også bedt til Trondheim, til barna – men kjente at det ville nok ta for mye krefter.

Jeg vil starte året med masse energi.

 

I dag kjørte jeg til sentrum før jeg kjørte inn til mor. Det ene var å se om jeg kunne være så heldig å finne igjen mappen min med alle korta. Korta er nok borte.

Etterpå kjørte jeg ned til kirka.

Det var for å tenne lys på graven til far.

Det var så fint lys.

Godt endelig å få gjort dette.

 

Nå går det fort mot et nytt år.

Ønsker bare alle mine gode venner her et riktig

GODT NYTTÅR!

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Godt Nytt år!
      Det kan og er godt å kunne gi slipp på det gamle året alene, noe jeg gjorde selv også. Her på Østlandet begynte snøen å lave ned på årets siste dag, og det har det fortsatt med. Ønsker deg en fin første nyttårsdag, klem 🤗

      1. Takk det samme <3
        Ja, godt med tid for seg sjøl også. Ser det har snødd mye både på sør og øst. Får håpe det blir mindre av nedbøren etter hvert. Klem <3

    2. Godt nyttår Ingvild..En koselig kveld i eget selskap 🥰

      Vi var to, men tidlig i seng. Våknet til litt raketter kl 00, men rakk ikke ta bilder engang 😉😄
      Heldigvis ikke mye av det her ☺️
      God klem ❤️

      1. Godt nyttår, Heidi <3
        Veldig godt med en stille-kveld.
        Godt med ro, håper du er bitt friskere. Her smalt noen raketter, husker det året vi tenkte bål i skogen. Det var så fint. Gode klemmer tilbake <3

    3. Godt nytt år til deg. Så koselig du har det, og hadde det i den kvelden. Likte den gamle senga i stua. Sånt liker jeg også, men her er det ikke plass. Fint noen ganger å bare være helt alene. Håper det nye året bringer deg energi og god helse, fine opplevelser og smil. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, til deg også (sjøl om vi er på full fart ut i året).
        Litt pussig historie med den senga, jeg skulle bare ta vare på den, men skulle gjerne hatt en hytte og plassert den i.
        Det var fint med den rolig kvelden. Det får vi håpe for oss begge, masse energi, god helse og masse smil <3
        Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg