Slik ble det

 

 

 

 

Fredagene jeg er så glad i, kveldene… denne punkterte. Energien har funnet andre veier, veier der jeg ikke var.

 

 

 

Rart dette, at plutselig funker ingen ting. Prøvde å jobbe, men jeg var ikke der. Alt i meg stritta i mot. Prøvde, husker ikke hva jeg gjorde. Da klokka passerte tre skjønte jeg løpet var kjørt. Så da ble denne dagen slik.

 

Jeg trilla hjem i vind og regn sent i gårkveld. Det kom rare lyder fra bilen, men det var ikke dekket. Var redd for det. Har ikke sjekka mer i dag. 

For i dag…

Kanskje var det kvelden i går som tok alt.

Jeg fikk ikke unna meg det jeg skulle i dag.

Orker ikke tenke på det.

Orker vel ikke tenke…

Heldigvis kommer det nye dager.

Faktisk hver dag.

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, heldigvis kommer det vel flere dager. Man rekker ikke alt. Jeg rekker slett ikke bloggingen om dagen, men sånn er det hvert år på denne tiden. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg