Sluntrande kvardag ein laurdag

Laurdag i alle rom og langt inn i sjelen. Og utaføre ruskar naturen.

 

Ikkje slik at det er laurdagsskinande blankt og fint, med vaska golv og rydda. Som eg var ei husmor med krav til slikt. Men det er så alldeles herleg å vite at her sit eg og kan.

Eg kan – ja, dagen lang, om så var. Men det er ikkje plana. For det er ikkje vondt å gjera noko. Eg gleder meg til å gå i gong med kjøkenet, det har vore ein overlevelsesarena den siste veka.Eg har ikkje hatt tid og ikkje kapasitet……eg har knapt laga meg mat, men når eg har gjort det har eg rota enno meir.

Ute durar det og skramlar det. Det bles og ruskar. Kvite snøfiller går vassrett langs fjorden, sjølv om det er plussgrader. Men det er ikkje verre enn at sola slepp gjennom med nokre strålar.

Eg såg det var meldt vindhastighet opp i 17 sekundmeter seinar i dag. Da er det sterk kuling. Er nok ute i bil da, når vinden får såpass fart. Skal henta yngste som kjem heim ein tur. Inn i mellom eksamener og jobb med bacheloroppgåva si. Det er spanande det ho er i gong med. Film.

Vaskemaskina nynnar og romlar trygt inne på vaskerommet. Eg likar lyden av vaskemaskin. Men eg likar også å vaske klede, lukta av reint.

 

I morgon skal eg forresten på eit kurs. Første samling. Om bie-røkting. Eg synest det er interessant.

Og så fekk eg endeleg ringt rørleggar i går, så han kjem mest sansynleg innom på måndagen. Toalettet lek, det er kjedeleg. Blir bra å få det i orden. Det starta forrige veke, men eg hadde ikkje tid til å væra heime denne veka som har gått. Men no er det berre ein glatt og god laurdag, der dei første timane er sluntrane frie til å gjera det som fell meg inn.

Riktig god helg.

6 kommentarer
    1. godt du får kose deg i ditt tempo i dag :=) men kjedelig att doet lek,godt det blir fiksa .Det blir rolig her i heimen også,vårens influensa er innom en tur ,håper den drar like fort igjen :=)jeg skal uansett bare strikke og kose meg

    2. Så koselig å lese. Håper du hadde en finfin helg med dattera! Kurs i bierøkt? Det blir spennende. Jeg var mye i bigården med min onkel da jeg var liten, men jeg liker ikke at de stikker!!!! Min jobb var mest å slynge honning i ungdommen. Mannen min har også drevet med bier i mange år, og han savner det nok. Men det er ikke så lett å klare alt hele tiden heller. Ikke bor vi sånn at vi kan ha bikuber i hagen vår heller. Men i dag så jeg en bie i krokusen! Finnes ikke bedre honning enn den vi har høstet selv.Lykke til 🙂

      1. Ja, helga har vært fin og vi har kost oss i bøtter og spann :))).
        Så du har mye kunnskap om birøkting, så spennende. Jeg syns det er veldig interessant, men skjønner det er mye jobb med det. Jeg har mye grunn, så akkurat det er ikke noe problem. Men jeg må nok vurdere det nøye. Skal følge kurset ferdig, så får jeg se da – men takk 🙂 :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg