Snufs og hark

Sist helg fekk vi overlevert basselurskar. Og ned for telljing bar det.

 

Først så sala eg den høge hesten, og såg ned på dei som overga seg. For det gjorde ikkje eg nei….

Tanken og trua heldt ein dag, tirsdagen vakna eg utan å orka løfte på augelokka.

 

Eg skjøna ikkje korleis eg skulle greia å senda melding til jobben. Med stort møye og mykje besvær, fekk eg sendt orde “syk”……for eg skriv ikkje nynorsk slik til vanleg.

 

Eg fekk og gratulert henne som fylte heile 22 år. Vurderte så vidt om eg skulle ta turen til Trondheim for å feira yngsteberta. Før eg vart sjuk.

Ellers sov eg meg gjennom dagen i ørka.

Onsdagen skulle eg må eit møte, men måtte stå over.

Torsdag skjøna eg at eg ikkje klarte biblioteket. Men det har vore bedring dag for dag likevel.

I dag skulle eg prøva meg på butikk. Det slo meg heilt ut, heime att krøyp eg under dyna å sov fleire timar. Seinare klarte eg laga mat.

Med nød og neppe.

 

Vi er to i huset, og vi har konkurrert om kven som var sjukast.

Det snytest og snufsest.

Dette skulle eigentleg vært ein romantisk kveld, men basselurskane som vart igjen sist helg, sette stoppar for slikt tull.

 

Gratulerer med dagen alle damer, no er dagen straks over for i år. Og når den forsvinn, håpar eg dette som har herja i kroppen sler følge.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg