Sol over byen

 


Mens jeg sitter inne stråler sola ute.

 

 

 

Straks skal jeg ut en tur.
Lydene kommer opp til meg. Prat, latter og biler. En og annen måke skriker også til.

Det er godt med et lite bybesøk.

 

 

Skal fortelle om grunnen siden.

Nå er det snakk om å besøke en bruktbutikk. Så blir det lunsj før turen går hjem igjen.

 

Nydelig lørdag til folk i både bygd og by.
Og på båt.

I natt drømte jeg om at jeg var på en båt, det var store bårer og jeg var sammen ned en mann som var mindre enn meg.

Drømmer ass…

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Det er så koselig å gå i bruktbutikker. Jeg tenkte å besøke en sist vi var på Mo i Rana, men rakk det ikke før vi måtte dra hjem. Håper dagen har vært fin.🤗

      1. Er så enig, den jeg var på i går var gedigen. Men hadde ikke med meg noe handle-gen. Så vil ta meg en tur siden. Blir kanskje neste gang du er i Mo i Rana :).

      1. Det er det :). Søndagen er fin (men går for fort). Din også, håper jeg. Skal innom på besøk etter hvert – men har besøk irl og har brukt alt for lang tid på et innlegg nå. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg