Svart kveld

 

 

 

Svart som natta. Det er høst langt inn i det innerste.

 

 

Kjente på det da jeg kom hjem for litt siden.

Det regna og mørket var helt mørkt.

 

 

Middagen var i boks.

Skikkelig.

I en av glass.

Det var bare å sette den i ovnen.

 

Verre med veden. Den holdt ikke lenge. Og jeg orker ikke gå ut.

Så det blir en tidlig kveld.

Ikke fikk jeg til tv’n heller. Den får også være.

 

Skal snart ta med meg en bok på senga.

Etter en kopp te.

 

Jeg kom i mål.

Jeg kom i mål i dag. Så har mestringsfølelse.

Det er godt.

 

Tenk om jeg får gjort alt som har frist de neste to dagene, i morgen…..da tar jeg helg.

I morgen.

 

Og denne helga blir det en langhelg. En mørk en, men like godt en helg.

Og det gleder jeg meg til.

 

 

4 kommentarer
    1. Håpe du får tatt helg i mårra <3 på selveste Halloween! B) skulla vært hjem så kunna æ ha henta ved!

    2. Ja nå er det skikkelig mørkt om kveldene..nesten så det hadde vært fint med litt snø..men bare nesten..hehe.. Vil helst ikke ha vinter før i Desember.. Bok og te hørtes jo hyggelig ut da.. <3 Håper du får gjort det du skal og kan kose deg med helgen.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg