Svett

 

 

 

 

I dag har jeg ikke fri, men hatt fritt til nå. Så nå er det på tide og ordne seg for resten…

 

 

 

 

 

Jeg tenker på situasjon i ferien min, jeg greidde ingenting…knapt nok å sitte.

Litt overdrevet, men det føltes slik.

Nå har jeg en liten rastløshet i kroppen og den gjør meg nesten redd å fortelle hvor hoppende glad jeg blir.

Men sovebehovet mitt er enormt. Jeg som godt klarte meg med seks timer søvn, i natt sov jeg gladelig mellom ni og ti. Og slik som jeg drømmer, er sliten når jeg våkner.

 

Nå har jeg gjort et nytt tiltak på kjøkkenet, vaska kopper og rydda benker.

Og så har jeg vært ute og dratt kvist i dag også.

 

 

Jeg klarer ikke å holde på så lenge, men etter to dager har jeg fått bort en del.

 

Nå er det tid for riter, dusj og så litt mat før timene på biblioteket.

Tre timer er ikke mye, men jeg kan bli fryktelig oppbrukt etter disse timene.

Må også rekke og hente databrillene på kontoret.

 

Så her var det bare en kort oppramsing av gjøremål…nå skal jeg ut å ta et bilde av sola….eller noe lignende.

 

 

Super ettermiddag til den som ønsker seg akkurat det.

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Flotte bilder hos deg og godt at været er fint.☀️🍃 Det er bra du får sove godt, så kroppen får hvilt seg skikkelig.🤗
      Ha en fin septemberkvelden!🍃🍁

      1. Uff, du er av de som sliter med søvnen, ikke greit. Glad for at jeg har litt mer energi, så får håpe jeg får rydda det ferdig før vinteren kommer.

    2. Det høres så godt ut å kunne sove så mange timer, for selv fikk jeg bare 3,5 time i natt. Kjenner at jeg begynner å merke søvnmangelen godt nå, så det blir kanskje en strekk etter middag. Kjenner til at bare få timer på jobb kan være nok. Jeg har valgt å jobbe 3 dager, og da må jeg holde ut i ca 6 timer som mange dager er litt mye. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Håper at søvnbehovet ditt er blitt bedre dekket. Viktig med søvn. Jeg greier for oftest ikke arbeide mer enn 6 timer på en dag. Men jeg er heldig med at jeg er nokså fri til å legge opp arbeidsdagen min, det setter jeg veldig stor pris på.

    3. Viktig å sove lenge innimellom, da trengs det nok veldig. ☺️
      Litt slitsomt å gjøre så mange ting før 3 timer på jobb, så ikke rart du blir sliten 😳
      God fredagskveld ❤️

      1. Kan virke som jeg har et større sovebehov om dagen.
        Takk, hadde en fin fredagskveld – og helg. Det håper jeg du også har hatt. Vært en fantastisk nydelig helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg