Tankane som vart

 

Koke kaffi, steike vaflar og gjera som tenkt, ein fridag i mars.

 

 

Ein kan tenkje at ein skal gjera noko, fordi ein vil. Men tida kan gå for fort og alt renner bort.

 

Denne gongen skulle ikkje det skje. Så eg starta planlegginga ein dag på jobb, da eg var på biblioteket. Eg lånte med ei lydbok.

For ei veke sidan var eg i gravferd. Da lova eg å koma på vitjing seinare. Så det var til henne som satt igjen eg lånte lydbok til. For kanskje kunne det væra godt å få fri om ho greidde å verta slukt opp av orda frå boka.

 

Eg vakna til fridagen min og til våren, eit par timar etterpå var vinteren komen attende enno ein gong.

 

 

Eg gjekk i gong med det eg hadde tenkt, steike vaflar. Kvelden før laga eg eplesyltetøy. Ned i korga pakka eg dette og litt til.

Eg ringte for å høyra om det passa at eg kom.

 

Vi hadde ei fin stund.

 

Da eg traska heim eit par timar etterpå var eg glad. Fordi eg fekk gjort det eg hadde tenkt og det kjendes riktig.

 

 

Eg er så flink til å tenkje alle desse tankane, men det meste vert aldri meir enn tankar.

Så sjøl om den våte snøen var riktig utriveleg, var dagen fin likevel. Det var godt å labba heim.

 

 

Så godt at eg måtte ta bilete av ein grå dag, som for meg var ljos og lett fordi eg hadde fått gjort det eg hadde tenkt. Det gjorde meg godt, og ho eg vitja sa ho var glad for at eg kom.

 

16 kommentarer
    1. Det er noe av det beste, å gi omtanke i form av et besøk hvor man har med medbrakt som alle kan kose seg med. Sånt er godt for hjertet og sjelen i en sådann stund ♥
      ♥♥♥

    2. måtte smile no ,gå på besøk med kurven er sånn dei gjorde før i tiden :=) koselig og ja hun sette nok mer pris på det enn du aner ,men du kor masse snø da,det var ikke lite nei,men råtten så den reiser nok fort igjen :=)

    3. Koselig å ha med seg noe på besøk, det gjør jeg ofte også. Selv om det er i poser og ikke kurv. Masse snø hos deg. Her er det nesten bart fleste plasser 🙂

      1. Ja, greit å kunne ta med noe. Det er litt forskjell på østlandet og nordvestlandet, en gang skulle jeg aldri flytte tilbake – men så gjorde jeg likevel det :))):

    4. Å, så fint gjort!

      Jeg er ei som hat mistet mange jeg er glad i, og har hatt noen medmennesker som har gjort slike hyggelige ting når jeg har vært i sorg. Slike mennesker som deg er gull verdt!

      Jeg er flink til å utsette slike ting, litt redd for å “trenge” meg på men mest fordi jeg jo kan gjøre det ….i morgen..

      1. Takk, det var koselig sagt. Det gjorde godt for meg i alle fall. Men det er enklest å gjøre ting i “morgen”, men morgendagen kommer aldri :))).

    5. Så fine og inspirerende ord. Det er faktisk ikke så mye som skal til for å snu tankesettet for både deg og meg. En kurv med vafler og litt syltetøy kan gjøre stor lykke i en sånn tid. Nydelige bilder viste du også. Selv om det går mot vår, så liker jeg også vinter og snø. Ønsker deg en vakker dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg