Tidleg morgon, tidleg kveld

 

Så er kvelden her. Med ljoseblå, høg vårhimmel som lovar.

 

 

Men eg må finne senga og søvnen. Det siste er lettare enn det første. I gårkveld og i morgost var det på same viset. Tidleg i seng og tidleg opp.

Møter.

Både her og der.

I morgon tek det eit par timar på hjul.

I kveld drikk eg rosente og snakkar med folk. På messanger.

Etter jobb i dag vitja eg foreldra mine. Eg måtte finna på noko å eta, før kaffikoppen. Eg kjøpte meg røkt laks, lompe, ruccolasalat og vårløk. Det funka som middag.

I det siste har eg mest kjeda meg og kjent på rastlausheit. Det er så bra og eg vert så glad. For eg trur det handlar om energi.

Så tenkjer eg på mykje eg vil skriva om. Slik som gamle minne som dukkar opp, samtalar og slikt som går i stykker. Og det kunne godt væra at det handla om det same, men det gjer det ikkje.

Men no må eg….

Eg må legga meg.

God natt.

12 kommentarer

Siste innlegg