Titt tei

 

 

 

Fredagskvelden er snart natt.Jeg drikker Bris og tenker tomme tanker.

 

 

 

For egentlig bestemte jeg meg bare for å skrive noen ord. Noen ord uten den store meninga. Bare for å si titt, titt, her er jeg.

Uka har innholdt jobb, møter og besøk hos faren min.

Her er et bilde fra flate Smøla. Der var jeg en dag.

 

 

Her er fra Edøya, der ferga går fra.

 

 

Fikk lyst til å dra hit en dag bare for å ta bilder.

 

Faren min er lei av å være på sykehjem.

 

Jeg gleder meg til at jeg har mer orden i rundt meg.

 

I helga skal jeg treffe gjengen min.

Og så har jeg fryktelig mange telefoner å ta.

-Burde klipt håret.

-Lege.

 

Av og til er de enkleste telefoner en utfordring.

 

Men aller først skal jeg ta en natt med søvn.

 

Ønsker deg en god helg.

 

 

Har du noe du gleder deg til å gjøre i helga?

 

10 kommentarer
    1. Hei, hei. 🙂 Jeg gleder meg til å få skudd drømmemannen inn til en frisør i dag! Det er nemlig ikke noe som skjer helt av seg selv … og han blir jo så sabla kjekk når han er nyklippa og fin. <3 Ellers skal vi i bursdag i morra, vet ikke helt om jeg gleder meg så mye til det, men med alle disse barna, barnebarna og bonusbarnebarna så blir det en del slikt i løpet av året.

      1. Så du kan glede deg til en nyklipt mann :). Får håpe det blir en hyggelig bursdag. Men skjønner det kan bli mange om familien er stor. Ha en riktig fin helg :).

    2. Lett for å utsette ting jeg også. Spesielt husarbeid… Og litt telefoner. Skal gjøre noe hyggelig med Kari i ettermiddag. Det gleder jeg meg til 🙂

      1. Det er så fint å ha noe å glede seg til. Håper dere hadde en skikkelig hyggelig ettermiddag. Det å utsette ting er så enkelt, jeg gjør det alt for ofte :).

    3. Titt tei, der fant jeg deg 😀 Smatt innom, om enn et godt døgn forsinka. Men skitt au… Har ingen store planer for helga.. Tar det akkurat som det kommer 🙂 Veldig fint at du besøker din gamle far. Bodde jo nesten på sykehjemmet i flere år når min mor lå der. Det tok månedsvis å venne seg til tomrommet etter det… når hun døde for to år siden 😀 Ha en flott helg 🙂

      1. Godt det også, ingen planer å ha. Så du har ingen mor å besøke lengre ser jeg, tenker også på det – at en dag er han borte. Og så er vi redd for at han skal miste motet, førstkommende torsdag skal det bli sett på mulighetene for å komme hjem igjen. Det er det han ser fram til. Du gledde nok moren din med å dele så mye tid sammen med henne, men trist når noen en er glad i forsvinner ut av livet <3. Jeg fikk en riktig flott helg, som jeg vil dele senere. Håper du og dere også hadde en god helg.

    4. skulle vært til frisøren jeg også ,og siden jeg har vært ute og reist i en uke og kom hjem i går kveld ,skal vi ha en rolig helg her hjemme :=) koslig bilde fra deg,hvet ikke om jeg har kjørt den veien noen gang

      1. Vi får seg hvem av oss som greier å bestille frisørtime først :D. Godt med rolig helg. Skal innom å se hvor du reiste. Du må ta deg en tur ut til Smøla, da må du si i fra – for du må kjøre gjennom. min kommune først :).

      1. Takk, søndagen ble veldig fin. Rart dette, at noen ganger er det vanskelig å ta en telefon. Håper også du hadde en fin helg. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg