Torsdagsdagen

 

 

 

Ny torsdag på beddingen. Torsdagene har sitt mønster.

 

 

 

 

Vi unngikk akkurat at det ble fredag den 13 denne måneden.

Torsdag tok den datoen.

Min dag…eller dag, det er bare noen timer, skal tilbringes blant bøker.

Jeg bestilte meg noen bøker sist torsdag og er spent på om noen av de er kommet. En handlet om Kabbala.

 

Torsdag er egentlig også trening i varmtvannsbasseng.

Tenkte å bli med da de var i gang etter sommeren, men nå er vi så midtveis i høsten som det nesten er mulig å komme og jeg har ikke vært der ennå. I dag har jeg lovet å komme innom mor etter jobb.

Men jeg må komme meg i vei, kanskje bestemme meg for neste torsdag.

Det gjør så godt.

Og det er ikke bare sløvhet som har ført til at jeg har møtt opp.

Betennelsen i hofta er ikke bra, men har blitt bedre.

Har vurdert om jeg skal i gang men Tibetanske riter igjen også. Sjøl om kanskje Thai Chi har vært bedre nå.

 

Har en fin helg foran meg.

Trodde det var neste uke som ble veldig travel, men det er faktisk uka deretter.

Har en følelse av å seile i smult farvann.

 

Jeg skal snart smake på rundstykkene jeg lagde i går kveld. De er grove, har både cottage cheese og gulrot i seg. Vil ha matchate til.

 

 

Begynner å bli tom for matcha, så det må jeg få kjøpt inn.

 

Torsdagen er i farta og jeg må nok få opp farta også.

 

 

Ha en fin dag.

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Der er sikkert fint å være i vann for vonde kropper.🤗
      Nye bøker er koselig å få i hus.
      Rundstykkene ser deilige ut.🥰
      Godt å høre at du har en rolig helg foran deg.🤩

      1. Ja, jeg har hatt utbytte å være i vann, så må komme meg dit. Ingen bok var kommet i dag. Vettu, de rundstykkene er noe jeg må ha i fryseren :). Helga blir vel ikke direkte rolig med besøk, på besøk, kino og utstilling, men inn i mellom blir den rolig. <3

    2. Svømming er godt det, men det klorvannet fikser ikke min hud. Sommer er herlig, for jeg er ingen isbader:) Nyt dagen og du så fine rundstykker. Klemsiklem:)

      1. Kjedelig å ikke takle klor, da. Prøvde meg på bading utover høsten for et par år siden, det har blitt med det forsøket :). Takk, godt med rundstykker og disse går nok ganske godt inn i det som er bra å spise, tror jeg :D.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg