Tre ord

 

 

Tre ord, tre gode ord eller kanskje tre setninger.

 

 

 

Hørt det og tenkt det…

 

Men så var det dette med å gjøre det.

For jeg tror på det.

 

Og det jeg tror på er visualisering og trening av hjernen. Tror vi kan dra oss opp eller ned i stemningsleie etter hvordan vil velger å tenke.

 

Så det å starte dagen med å tenke på tre gleder, er mitt mål.

Nå er jeg ikke så veldig tung i humøret, men likevel…

Dagen har en tendens til å starte på automat.

Opp av senga, ut på badet og så er den i gang.

 

I dag skal jeg tenke…sjøl om jeg er oppe for lengst og dagen i gang.

Det jeg vi tenke er…

 

Her møter jeg plutselig på en utfordring.

Skal jeg glede meg over nå som har skjedd eller noe som skal skje?

 

Kanskje det er noe som skal skje, så kan jeg glede meg over noe som har skjedd til kvelds.

Da fant jeg løsning på det problemet.

 

Da kjører jeg i gang:

 

  • Første kaffe koppen.
  • Høre på lydboken når jeg skal i bilen om litt.
  • Komme hjem igjen.

Dette kjenner jeg jeg gleder meg over i dag.

 

 

Har du mentale treninger om morgenen?

 

8 kommentarer
    1. Herlig 😀 Veldig viktig med tankegangen ja 🙂
      Min trening om morgenen er å si til meg selv at jeg er god nok 🙂 Og det har løftet troen på meg selv 🙂
      Godt å ha gode og positive mål.
      Flotte søndagen videre til deg ♥ Klem ♥

      1. Det høres ut som en bra start på en dag. Viktig å ha troa på seg sjøl. Stor klem til deg, og gratulerer med morgendagen <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg