Tre uker

 

 

Om tre uker, akkurat tre uker i dag… Det er godt.

 

 

 

Hva som skjer da skal jeg komme tilbake til.

 

I dag er det tirsdag, den siste tirsdagen i november og siste dag i november også.

Høsten er over.

I morgen er det vinter…da kommer vinteren…sang Jokke & Valentinerne en gang.

 

Jeg liker dem.

 

 

 

Sjøl om vinteren egentlig er kommet.

Og vinteren er jeg ikke så glad i.

Brrrr, det er kaldt.

 

 

Måtte ta ytterjakken min i fanget, det var så kaldt på kontoret.

Jeg frøs og jeg nøs.

Skulle egentlig på et møte etterpå, men jeg droppa det.

Fikk melding om at jeg kunne være med på Teams, så kobla meg opp da jeg kom hjem.

Men slapp ikke inn, fkk beklagelse etterpå.

 

Egentlig var det greit jeg ikke kom med.

Fikk i stedet fyra i ovnen og laga meg middag.

 

Jeg skal sove to netter hjemme nå, før en natt hos mor.

I helga får hun besøk av noen andre enn meg.

 

 

Liker du Jokke og Valentinerne?

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Huff ja, nå er vinteren her med snø og kuldegrader og det er ikke min favorittårstid heller.
      Jeg har nok ikke vært noe fan av Jokke og Co, bare likt en og annen låt. Jeg har nok hørt mer på Kim Larsen jeg 🥰

      1. Jeg hadde veldig sansen for Kim Larsen da jeg var yngre. Liker mye musikk, også Jokke med gjeng. Det er godt å tenke på at en nærmer seg våren <3 <3.

    2. Ja det er ikke lettere med vinter for hvert år. Nå har vi hatt solide tosifra kuldegrader en god stund. Heiv meg rundt å fikk noen paller til med ved idag. 🙈 For sikkerhets skyld. Hold deg varm og lykke til med alt du har på gang. 🤗

      1. Takk, tror alt går bra :D. Men huttetu så kaldt, var noen dager over 10 minus her, nå er det mellom minus fem og ti. Ved på til, to paller er kjempebra.

    3. God morgen 🙂
      Ja noe av det de synger, liker jeg, og denne sangen du deler, liker jeg veldig godt 😀

      Vinteren ja,,,jeg liker den selv om den er kald 🙂

      klem

    4. Hjelp,min kommentar ble slettet???? Har aldri opplevd det før???Men å skrive at jeg ikke liker at det er glatt på veiene, var visst ikke bra? Merkelig. Jeg skrev at jeg ikke likte å fryse, og ikke at det er vanskelige kjøreforhold. Ja, nå skrev jeg det om og det blir visst godtatt. Klemsiklem til deg 🙂

    5. Oj, ble kommentaren din slettet…av systeme altså. Tror jeg har opplevd det en gang, var et ord systemet kikka på, men husker ikke hvilket lengre. Rart dette, hva som er lagt inn som ord som sperrer. Men fryktelig kjedelig med vinterveier, når temperaturer skifter og det blir glatt og…ja. Du må holde deg på veien :). Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg