Tur i turen

 


En liten tur i turen. En times tid. For er en på tur, skal en oppleve.

Det er fredag.

I går var dagen torsdag og den var to dager.

Natta før overnatta jeg i Trondheim, måtte dra fra byen fire om natta. Derfor ble det noen små timer med søvn.
Likevel gikk gårsdagen bra.

 

Etter en koselig frokost reiste vi ut til stranda.
Jeg er på besøk hos venninna mi.  

Vervenbukta.

 

Ikke noe sted jeg dro til den tida jeg bodde i Oslo. Men en skikkelig nydelig strand. Ble til om med litt solbrent.

 

Vi spiste på Tøyen og på det tidspunktet var jeg så sliten og trodde jeg kom til byen dagen før.

 

Akkurat nå er jeg på tur inn til byen etter en tur ut til Hokksund.

Sto og venta på toget i kveld.

Forbi gikk et tog lengre enn langt full av en hel skog.

Det luka kvae og bark da toget gjorde seg lang tid forbi stasjonen.

 

Før det var det stillhet og sus i bjørker.

Fin plass, men visste jeg ikke ville tilbake.

 

Kvelden er ung og det er godt turen roer seg. Ikke flere turer i turen.

Akkurat nå er yngsteberta og samboer på vei inn til byen. Det er et morsomt sammentreff.


I morgen er det meldt regn og vi, det vil si venninna mi og noen flere, skal ut å spise om kvelden.  

 

Har du gjort noe spennende i dag?

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så det er på de kantene du er 🙂 Vervenbukta ja – der har jeg tråkket mye med barna da vi bodde i Oslo 🙂 Fin plass det 🙂
      Her er det sommer og varmere enn på hele sommeren totalt… og jeg bader!
      Nyt dagene så godt du kan 🙂 klems

      1. Veldig fint område, men som sagt var det ikke hit jeg dro da jeg bodde her. Skjønner det var fint å ta ned barna hit.
        Vi har en nydelig sommer og Midt-Norge ser jeg har fantastiske temperaturer.
        Fin lørdag til deg, Mette 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg