Uka mi

 

 

En lite oversiktlig uke ligger foran. Oversiktlig for at jeg ikke har forberedt den.

 

 

 

 

 

Ute lysner det og mandagen ligger upløyd, likevel planlagt.

Litt nummen sitter jeg passiv i en stol og trykker inn bokstaver her.

Jeg tror dette er en viktig dag uten at jeg tar det innover meg.

 

Helga ble…, det vi si gårsdagen, ble vilt stillesittende.

Var jeg lat eller var jeg utslått, si det…?

 

Av en eller annen grunn tenker jeg at det skjer noe, det har begynt å skje for litt siden.

Men slikt ser en ikke før i ettertid, nå har jeg bare den spesifikke følelsen.

 

Nå skal jeg pakke meg en liten bag, i kveld kommer jeg ikke hjem.

To dager på farten.

Tok en kikk nå og ser det er program for fire dager den uka her.

Det er bare å puste dypt inn og bestemme seg for å holde, ikke bekymre seg.

 

 

Har du en grei uke foran?

 

 

14 kommentarer
    1. Take care inn i den nye uka med travle dager 🙂
      Jeg prøver å holde kroppen i noen lunde sjakk… være forsiktig og gå de småe turene… Viktig å passe på seg selv…
      Av og til trenger man bare en dag i en stol for å hente seg inn… Men tiden.— klem

      1. Takk :). Syns du er så flink og snill mot deg sjøl med alle turenen dine. Det er forresten så variert og vakkert der du går. Og det er sant, noen ganger må en stol til. Klem<3

    2. Hmmm – jeg har ei skikkelig stressuke foran meg! Det er moms den 10. – og jeg har altfor mye igjen…..! Så – det er bare å jobbe på! Lykke til med uka di! Klem <3

    3. Denne uken er det ikke mye i min timeplan utover de 3 dagene jeg skal jobbe. Det føles godt, for det ble litt vel mye i forrige uke selv om jeg ikke ville ha unnvært noen av tingene. Håper dagen i dag og uken kommer til å bli fin, mange klemmer 🤗

      1. Takk skal du ha. Godt med normale dager, det har vært mye reising de to først dagene for meg, men nå skal jeg bare til sentrum de to neste. Så håper jeg det har vært noen rolige dager til nå for deg. Men noen ganger blir det travlere, og som du sier; en vil ikke ha vært opplevelsen foruten. Nydelig onsdag til deg. <3

    4. Kan ikke si at denne uka er noe mer planlagt enn forrige uke.. eller den før der.. det positive (eller negative) med å leve som jeg gjør 🤔☺️ Håper i alle fall uka di blir god 🥰

      1. Du har en nokså unik livsstil, og det gir mange muligheter…og kanskje, utfordringer inn i mellom :). Tusen takk og riktig god uke til deg. <3

    5. Håper du får noen koselige gjøremål oppi alle planene for uka.🤗
      Her er det også en travel uke med turne og jobb.😊 Husk å puste litt innimellom slaga.😊👍🏻

      1. Pust er viktig…og jeg øver meg en del på å blokkere tanker som ikke trengst :). Men turne også, altså…så spennende. Skal får lest meg opp i løpet av dagen og morgendagen, tenker jeg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg