Ut i friluft

 

 

 

 

Ut på tur, er man lur. Og i dag skal jeg hylle turdama over alle; Utifriluft.

 

 

 

For bla hadde Utifriluft et innlegg der hun ba oss om å sende henne det vinterbildet vi likte godt.

Jeg er temmelig sløv til å kaste meg på konkurranser, tenker det i ene stunda før i neste stund har tida gått fra meg.

Men denne utfordringa fikk jeg med meg og sende dette bildet.

 

 

Og innlegget finnes under HER.

Så overraskelesen var stor da jeg skjønte at vi som hadde deltatt fikk premie.

Jeg ble nesten flau over hva jeg hadde stelt i stand.

Vi var flere, under innlegger HER ser du alle som sendte inn bilder.

 

 

Og en dag lå pakken i postkassen.

Den dagen begynner å bli en godt stund siden.

Plana var at jeg skulle ta lage et innlegg der jeg fulgte oppfordringa til Utifriluft med å dra på tur.

Men dro jeg på tur da?

En slik tur med varm suppe og hvile i en helling.

Nei da, ikke den dama her.

Turene var alt for korte.

Og tida gikk alt for fort.

 

 

Treige meg fikk ikke posta noe om innsatsen til fantastiske Utifriluft.

Men endelig, i dag tok jeg meg på tak.

Denne konvolutten lå plutselig i postkassen.

 

 

Og ut dukka dette opp.

 

 

Kvikklunsj, suppe og et koselig kort.

Sjøl om jeg blir flau, så er det så klart veldig hyggelig å gå en pakke.

 

 

Så nå satser jeg på tur i påska.

For påska i år blir nok rolig.

Det syns jeg er godt.

Til slutt vil jeg takke masse til Utifriluft, og så beklager jeg for å være så treig.

Men det betyr overhodet ikke at jeg ikke ble glad, for det ble jeg, tusen takk, Margrethe.

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg