Utfordre meg

 

Noe slikt som bare må la tida gå. At jeg kan lese, kose meg og skrive.

 

 

For snart er alt som om ingenting har skjedd.

 

Å våkne i dag, det var godt.

For alt som jeg egentlig hadde grudd meg til, ligger nå bak.

Nå skal jeg ikke ut med bilen før tirsdag, da jeg skal kjøre den på verksted.

Tannlegen har ringt, jeg vet nå hvilke reduksjoner jeg får på grunn av Sjøgrens.

Sykehuset har ringt, vi er kommet fram til når jeg skal starte på med å sette sprøyter og at jeg skal kutte den ene inn til videre.

Konsultasjonen med St. Olav er utsatt til jeg er kommet mer à jour.

For alt dette med reumatisme har blitt satt på pause.

 

Nesten som jeg går i surr med alt.

Men snart, snart er dette historie.

Når syn og øyner er stabilisert, tenner i orden, ikke minst bil…og jeg kan til å konsentrere om andre ting, da…

 

Jeg gleder meg.

Tenker på alt jeg skal.

Alt fra å lese bøker til å få fart på pulsen.

For nå må jeg også ta det rolig.

Ikke en gang få såpe i fjeset, øynene igjen…

 

Uff dere må bli så lei av å lese om dette, aj, aj

 

 

Avslutter innlegget med et lite spørsmål, kanskje dere kan utfordre meg?

Utfordre meg om hva jeg kan skrive om, legg inn forslag.

Nå blir det så klar veldig flaut om ingen gir meg utfordring.

Men satser på at noen av dere gjør.

 

Skriv i kommentarfeltet nedenfor, så skal jeg skrive et innlegg om det jeg får ønske om. Ett innlegg for hvert ønske.

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det blir bra skal du se, når tenner, øyner og bil er i orden. Gled deg!…:)
      Jeg gruer meg litt til i morgen, men det er vel helst fordi jeg ikke vet helt hva som skal skje, eller hva det kommer å koste meg…

      1. Gjett om jeg gjør :D, til alt er tipp topp :). Skjønner du står overfor utfordringer. Ønsker deg kostnader under det du håpte på <3.

    2. så bra å høre att ting begynner å gå seg til ,att det du har grudd deg til blir historie ,nå må du bare se fremover :=)
      utfordre deg ja si det ,jeg liker jo deg som du e ,men en gang skulle du ha et atelie ,der du kunne utfolde deg ,ble det noe av det ?

      1. Takk for innspill….kunst…nja, vet ikke om jeg vil kalle det det. Men kan presentere et utsnitt av tegninger og malte ting :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg