Utstilling

 

 

 

 

Snart er vi framme ved pinsens slutt og jeg vil skrive om starten. 

 

 

 

 

 

På fredagskveld kom mellomste og samboeren.

Veldig hyggelig å se dem begge.

En del av helga var planlagt.

Neste dag skulle vi til sentrum, samboeren fikk område seg hjemme. Han hadde en oppgave som skulle leveres.

 

Vi to tøttene trilla innover, handling for mor og til oss.

Etterpå skulle vi på en utstilling.

Klær og maleri.

I og med klær følte jeg meg forplikta til å ta besøket, men hadde ikke de helt de store forventningene.

De tankene ble grundig gjort til skamme.

 

Dette møtte oss:

foto:asbjørg

 

foto:asbjørg

 

foto:asbjørg

 

Det var klær fra DUODU som har tilhold i Trondheim.

Vi snakka med den ene av innehaverne som var der. En veldig hyggelig dame som vi snakka en del med.

Jeg sa at jeg fikk nesten lyst til å ta fram strikkemaskina mi.

Ikke sikkert den virker lengre.

Og datteren min tok fram et bilde av ett av antrekka hun hadde brukt i en av «snuttene» sine og som jeg laga mens jeg holdt på med design.

printscreen fra film tatt av asbjørg

 

Det var en veldig fin og artig opplevelse som jeg kjente gjorde meg godt. Kjøpte boken de hadde gitt ut.

Boka

 

 

Etterpå dette for vi innom mor som ble glad.

Vi laga middag med sopp, spinat, fløte og blant anna. Helt vegetar og det smakte.

 

Turen hjem presterte jeg å forskrekke meg sjøl med glemskhet. For det var en vei jeg var sikker på jeg ikke hadde kjørt, men da vi kjørte opp så jeg vi hadde det.

Da kom sola fram og det var virkelig nydelig.

 

foto:asbjørg

 

Før vi kjørte hjem og så på kart for å kartlegge naturen, samtidig som vi tok oss et glass vin og tok lørdagskvelden skikkelig rolig. 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg