Vær og helse

 

 

 

 

 

Ute regner og blåser det. Mørkt er det også.

 

 

 

 

 

Dette betyr at snøen sakte minker.

Jo da, fare for is vil det bli, om temperaturen går ned igjen. Men likevel godt å høre regnet.

Jeg ønsker å se den bare bakken.

 

Dagens værrapport.

 

 

Egentlig er kvelden kommet.

Fulgte sønnen ned til veien og bussen.

Han kommer tilbake om noe få uker. Han har meldt seg på kurs om jakt som går over to helger.

 

Vi har hatt nokre koselige dager sammen.

Gikk oss inn i en gammel serie også.

“Lost”, underholdende.

Vi får se mer når han kommer tilbake.

 

 

 

Ellers skjedde noe rart med den ene foten min i dag, den ble slik litt ubehagelig å gå på.

Da jeg endelig så på den var den hovna opp i en pløs over ankelen.

I og med at jeg ikke hadde skada meg googla jeg.

Fant det best å ringe legevakta.

 

Egentlig syns jeg det er litt dramatisk, vil helst ting skal gå seg til. Men så har en ansvar med å ta vare på seg sjøl.

 

Håper opphovninga er gått ned til i morgen.

Legevakta fikk meg til å ta en koronatest, for det var så mange typer symptom. Og vel har jeg hatt noe hoste og litt småvondt i hodet de siste par dagene.

 

Heldigvis var testen negativ.

 

Om ikke legen ringte tilbake i kveld måtte jeg uansett ta kontakt med med fastlegen i morgen, sa legevakta.

Så nå må bare den ankelen bli bra, orker ikke mer tull med helsa.

Det kunne være fare for blodpropp eller problemer med hjertet, sto det på googel.

Og er det det har jeg bare meg sjøl å takke.

Jeg skriver ikke mer om dette nå, men jeg må nok høre med meg sjøl om jeg skal være idiot

 

I morgen blir det jobb, har glemt av en tidsfrist og fikk utsettelse til i morgen.

Så må starte tidlig.

Det kunne ha blitt en lang dag, for jeg er ikke ferdig med biblioteket før seks.

Men så ble jeg spurt om jeg kunne ta det tidligere, slik sett blir det normal lengde på arbeidsdagen.

Det syns jeg er godt. I kveld skal jeg legge meg tidlig. I morgen er en ny dag.

 

Håper dagen din har vært fin og snill med deg.

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg