Vakre himler

 

 

 

Kvelden smøg seg rundt husnovene, myk og god. Det var høgsommer med varme og dufter.

 

 

 

Dette var i går kveld.

Himmelen sto nesten i brann.

 

 

Sola farga skylaget fantastisk.

 

 

Tidligere på kvelden hadde plenen fått seg en ny omgang og jeg ble ferdig. Slik med god følelse kunne jeg rusle rundt og innta himmelen over meg.

 

Her hadde fargeleggingen begynt å gi seg.

 

Naboens katt kom og hilste på.

 

 

Og jeg måtte knipse mer bilder. I dag ser jeg facebook er full av bilder med røde himler.

 

 

Det er ny dag og dørene står åpne. Jeg tok meg fri i dag, bytta dag.

Ellers magasinerer jeg mye overtid om sommeren.

Så meldingene var gode, mens det er meldt regn i morgen.

Jeg er heldig som har denne muligheten til å sjonglere arbeidstiden.

 

Dagen skal bruke til å gi meg plass. Har også planer om å kjøre gjennom en runde med solhilsen. Den er det nå lenge siden jeg fikk til.

Men ennå er jeg ikke på plass i meg sjøl, så drikker vann, lime-vann og ennå mer vann. Min prosedyre for tida, for å være i gang.

 

Ønsker deg en fin dag.

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Helt nydelig himmel..og deilig å kunne nyten den og ha gode følelser 🙂 Her har det vært mye gråvær om dagen..men er meldt sol i dagene fremover..hadde hatt behov for noen fine sommerdager nå kjenner jeg 🙂 Jeg drikker mye vann om dagen ..men har ikke lime ..får kjøpe det når jeg handler i morgen… Klem og fin dag videre <3

      1. Ja, det er godt å kunne nyte. Har sett været har vært grått sørover, får håpe der får sol og varme snart. Det er godt med dette glasset med lime, presser bare halve limen i glasset. Jeg glemmer å drikke resten av dagen når jeg er hjemme. På jobb bruker jeg å fylle en vannflaske. Klem, fin torsdag til deg <3.

    2. Så fantastisk himmel! Fine bilder <3 Jeg ser den ikke (himmelen) særlig her på kvelden. Bor jo i bygård, midt i byen. Men ser fine bilder hos andre 🙂

    3. Nydelige farger på kveldshimmelen.💚 Godt å kunne sjonglere litt med arbeidstidene Jeg lærte den solhilsenen en gang ,men jeg vedlikeholdt ikke kunnskapen. Har trua på yoga og har tatt ei lita økt på morrakvisten nesten hver dag de siste månedene. Har trua på limevann og sitronvann også. Det skal jo bidra til at kroppen blir mer basisk. I det hele tatt: Gjøre NOE som trolig er sunt, uten å bli fanatisk og opphengt i det. For DETer jo heller ikke så sunt. 😊

      1. Det er mange varianter av solhilsen. Er det ikke godt med denne daglige gjentakelsen? Jeg ble overraska over hvordan musklene forandret seg med det lille jeg bedrev. Regner med du kjenner dette du også. Håper å komme meg tilbake til denne rutinen.
        Er så enig. Men jeg har vurdert å gå tilbake til lavkarbodiett, men utsetter det. I august er det slutt med alle disse fødselsdagene, så kanskje jeg skal bli litt fanatisk da.. :), likevel.

      1. Ja, det var fint den kvelden. Og denne katten er en personlighet :). Når plenklipperen virker som det skal får en masse trim med klipping. Tror nesten jeg er glad i klippinga, jeg..he, he. I alle fall veldig godt etterpå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg