…wiiiiiiiiiiin…

 

 

 

Det mørkner så fort. Men det er fint å rekke en tur.  

 

 

 

Hjemme fra jobb er det bare å skynde seg i mer tur-vennlige klær, før man legger ut og i vei.

Kanskje er det noen fotomotiv å finne, så fotoapparatet blir også med.

 

Hjemme, etterpå, lastes de opp, for å se om det ble noen å glede seg over.

 

Jeg tok bilder både uten og med blits.

 

Dette treet kom best fram med å bruke blitsen.

Nakenheten og høsten.

Vi, boffen og jeg, tar turen rund haugen.

Bruken av lyssetting lager en småskummel atmosfære på bildene.

Da vi var kommet nesten rundt, tar jeg dette bildet. Men jeg reagerer ikke videre på det. Tenker det hadde vært bevegelse i kameraet, som lager den tåkete virkninga.

Vi klatrer opp en bratt bakke etter dette. Opp til de to aspene jeg har fotografert en del ganger.

Lufta er helt ren og klar. Jeg retter apparatet mot Luca som står foran trærne og knipser av -.

Bildet får meg til å grøsse.

Hva er det jeg har tatt bilde av……

 

Enda, da jeg tar dette bildet, nedenfor, vet jeg ikke hva som ligger bak oss. Hva jeg tok bilde av…..

Ser bare huset mitt gjennom trærne, og vet at straks er jeg hjemme.

Det var først etterpå, da jeg så på bildene, jeg ble sittende å spekulere.

 

Hva tror du er på bildet?

 

 

 

8 kommentarer
    1. God morgen 🙂
      Jeg tok også slike bilder ut i mørket nå i morges, la de nettopp ut på bloggen 😀
      Jeg vil helst tro det er spøkelser pga allehelgensaften (litt morsommere alternativ), men jeg tror nok det er tåke 😉
      God fredag!

    2. tåke,noen gange eller røyk som følge av temperaturforskjeller,noen ganger lurer jeg på om naboen brenner rusk i skogen,men dei gjør ikke det,er bare røyk som kommer fra bakken rett og slett,men det ble jo stilige bilder på den rettte dagen da

      1. Det som var rart var at ingenting var å se den ettermiddagen, ikke noe dis, ingenting….men sikkert naturlig. Litt morsomt og litt ekkelt.

    3. Festlige bilder ble det, men den tåken er nok pusten din tenker jeg. Eller er det kveldståka som kommer rullende? Her er alt grått av tåke i dag og det er faktiskt vakkert det også. Ønsker deg en flott dag i den første dagen i november! Klemsiklem:)

      1. Det var ingen ting å se, temperaturen hadde vært noen pluss hele dagen. Pusten min burde ha vistes på de andre bildene jeg tok også. Morsomt å fabulere litt i :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg