Nedtur

 

I ferien skal ein finne på mange morosame ting å sjå attende på tenkjer eg.

Men så må eg revurdera og akseptera, noko som ikkje er like enkelt.

For det første er ferien min sein. Men det har den vore begge dei siste to åra.

Ho som kan passe hunden om eg skal bort, reiser sjølv snart bort. Eg har ein nokså stor restskatt som eg har bestemt meg for å ta på strak arm.

Så berre dette forkludrar det å finne på så store sprell.

 

Men eg har nærområdet og eg har mykje eg kan finna på i heimen har eg tenkt.

Det er berre det at eg har ein faktor til. Eg har nettopp starta med medisinering som eg skreiv om her. Den var greitt og starta med i ferien, slik at eg kunne ha ro i rundt korleis kroppen min reagerte.

Etter første injeksjon gjekk det heilt fantastisk. Berre småkvalm, men alle vondter forsvann. Opplevde meg dansande ved kjøkkenbenken etter musikk. Det var lenge sidan det.

Og energien helt seg fram til eit par dagar før neste innsett. Ein fantastisk oppleving av å kunne gjera og fungera.

Var spent på måndagskvelden. Tok det mot natta, slika eg kunne sova meg bort frå kvalmen og svimmelheita eg opplevde sist gong. Håpa på ein ny fin opptur.

Men denne gongen vart det ikkje slik. Planane om plenklipping i går forsvann i frostrier og søvn. I natt har eg sove i mest 10 timar. Eg er ikkje i form denne gongen.

Så slik sett er det bra eg ikkje skal mykje og mest ikkje noko i denne ferien. Bra eg ikkje har nokon planer, eller at eg la vekk dei eg hadde.

Det er ørlite grann stussleg.

Men fornufta mi ser det ikkje kan være på nokon annan måte denne gongen.

Så eg får berre nyta dei forskjellege himlane frå min eigen terrasse.

10 kommentarer
    1. frodith: Jeg må det. Venne meg til. Og enten kan jeg bruke dem, eller så kan jeg ikke. Greit å finne slikt ut når en har ferie :))).

    2. Dumt det ikke fungerte denne gangen.. blir skuffa av sånt..man vil jo så gjerne ha gode dager :)) Håper du kan finne på litt du ikke pleier siden det er ferie, men fornuftig å bli ferdig med det som skal betales osv… Er vakkert der du bor…det kan man jo nyte..om man bare er i form og været er bra.. men sånn er det jo ikke alltid… Klem <3<3

    3. Så stusselig! Håper at plagene er forbigående og at du får en ny opptur. Samtidig blir det litt “gruvalt” å ta medisinen hvis du blir slått ut i flere dager av den. Hadde vært godt om noe virkelig hadde gått din vei nå! <3

    4. håper du blir bedre aav medisinen etterhvert,greit å teste det ut i ferien ja.Vi får håpe det blir fine dager så du kan kose deg hjemme i ferie dagane dine,kanskje en tur på setra :))

    5. annebe: En er aldri motivert for nedturer :).
      Ja, det er mye vakker natur her også, så det å gjøre ting som er annerledes er lurt :). Og jeg kjenner jeg er litt bedre, heldigvis :))). <3 <3

    6. karidansen: Opptur er det det satses på :))). Disse medisinene reagerer folk veldig forskjellig på, noen blir for syke. Men for så vidt bra det ble funnet ut noe, sjøl om det overhodet ikke er ønskelig å feile det slag. Så slik sett har det vel på en måte gått “min vei”…blæ. <3:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg