Ein måndagskveld framom varmen

For kaldt er det i kveld. Berre tre gradar. Godt å sitte framom omnen og legga ut bileta frå dagen.

 

Dette var siste fridagen, av fleire etter kvarandre.

Sola kom også fram etter regnet. Så det å koma seg ut i den friske lufta var godt. Den friske lufta på fjellet.

Vi ville finna fotomotiv.

No har eg berre mobilen, men ei viss glede kan også det gje. Fargane held på å forsvinne. Sola forsvann også attom dis. Men motiva fann vi.

Heile tida.

Og eg måtte ta bilete av mitt yndlingmotiv.

Enno er elva isfri. Og nokre lauvblad heng fortsatt på trea.

Men det startar å verta nakent.

Godt var det å koma heim, få mat og varme i kroppen.

I morgon er det arbeidsdag, lang med mange møter. Så no må eg finna natta. Og i tillegg må eg fasta for ein unevneleg time på sjukehuset. Noko eg trudde eg skulle få sleppe med da eg var til same time i fjor. Men når det først er slik, så er det så klart bra ein vert følgd opp.

Men først natt og så arbeidsdag.

Ynskjer god natt og fin tirsdag<3.

 

8 kommentarer
    1. Så herlige bilder, men jammen har du fått det kaldt. Her holder deg seg mellom 10 og 15 om dagen og når sola titter fram er det brått 20! Men det er finfint å nyte litt varme i oktober. Lykke til med sykehusturen. Ha en fin dag 🙂

    2. fruensvilje.blogg .no: Det var fint å komme seg opp i fjellet, og alltid koselig å dele en tur :)).

      Takk, ja gleder meg til i morgen ettermiddag når det er overstått.

    3. natheless: Takk :).
      Føler meg ikke psykisk klar for kulde :))). Heldigvis vært varmere her også i dag.
      Blir godt å ha dette sykehusbesøket unnagjort, for håpe det ikke behøver å gjentas :).

    4. E det veien opp te klakkan vi kan sjå i bakgrunnen der? Minne mæ om der vi dro på tur i tiendeklasse:) du tar fantastiske bilda mamimor!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg