Dager

 

 

 

 

Ny dag for full musikk. Radioen står på og jeg sitter helt rolig.

 

 

 

I stolen min.

Morgenen har gått over til dag.

Jeg våkna mellom sju og åtte. Men lukka øynene igjen.

Sto opp en times tid etterpå.

 

………………………………………………

 

Jeg fortsetter bare på innlegget jeg starta i går.

For i går var jeg plutselig i gang med alt anna.

Fikk avsluttet vindusvasken.

Har igjen noen soverom, i trappeoppgangen og slikt. Fikk hengt opp igjen de nyvaska gardinene og satt planter og ting på plass.

Det som var problemet var alt for lite energi.

 

Dagen før reiste jeg inn til mor etter jobb. Lillesøsteren min satt også på.

Jeg tok med meg en spaghettisaus jeg hadde laga før jobb og en kake, skrev om planene HER. Kaka som jeg fant oppskrifta til hos Strikkekjerring den ble godt mottatt.

I og med det ble brukt en ferdig sjokoladepudding, ble ikke kaka så lekker. Mor ser litt misfornøyd ut, men sannheta var at hun var veldig fornøyd 🙂

 

I går kveld forsvant resten.

 

Sønnen min spurte om det var noen som skulle ha det siste stykket. Og han er ingen kakemoms

Så denne kaka skal lages igjen, men vil se om jeg finner uferdig sjokoladepudding i pakke først. Da vil kaka også se bedre ut.

 

 

Både han og yngstebera kom hjem i går kveld, de hadde begge bestemt seg for den helga her.

Det var veldig koselig, begynner å bli en stund siden sist.

De har blitt voksne og har sine egne liv.

 

 

Vi ble sittende og se på en dokumentar om et prosjekt som het Venus-prosjektet.

Det var blitt sent og jeg var for trøtt til å få det ordentlig med meg, så skal se mer siden, det virka interessant. Ideen om en mer bærekraftig verden for hele verden.

 

 

Nå må jeg finne meg en kopp kaffe og mens jeg har skrevet blogg, chattet og tiden har gått, har himmelen gått fra blått til grått.

 

 

Ha en nydelig lørdag, uansett hvordan fargen er på himmelen der du er.

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Så morsomt å høre at kaka falt i smak og ble oppspist.🤗🎂
      Den er faktisk ikke så mye sukker i heller.👍🏻
      Den smaker jo like godt selv om det ikke ble sjokoladepudding for koking.🤗👍🏻
      Nyt lørdagskvelden!🤩

      1. Kaken falt absolutt i smak <3, nei, det har du rett i…og det er bra. Ikke så mye sukker.
        Takk og riktig fin søndag til deg 🙂

    2. Så lurt å bruke ferdig pudding. Sparer både tid og krefter på det 😉 Og den var nok like god ☺️
      Så koselig at ungene kom hjem en tur. Alltid godt det 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg