Bare litt ekstra

 

 

Lørdag hele dagen. Den skulle være fredelig, koselig og rolig.

 

 

Men før jeg durer i vei med å fortelle om alt som ikke blir som tenkt, linker jeg forrige blogg. Kanskje flere vil komme med ønsker hva jeg skal skrive om.

Gleder meg til å skrive om de to innspilla jeg har fått.

 

I dag våkna jeg til stikking i det første opererte øyet. Det gikk ikke over, men prøvde å sove videre uten å få det til.

Da jeg hadde vært våken et par timer, googla litt, ringte jeg.

Fortalte om nåler og gafler på øyet, ble enig om at jeg tok en smertestillende. Var det ikke bedre i elleve, tolv tida, skulle jeg ringe igjen.

 

For å si det slik, det ble tur til Trondheim i dag også.

For sikkerhets skyld pakka jeg en bag.

Det rann som en foss ut av det ene neseboret, så jeg tenkte renselse og betennelse.

Og det var betennelse, en liten betennelse, sa legen.

I det øyet som først ble behandla.

 

Men heldigvis ble jeg sendt hjem igjen.

Så i dag var det en snartur fram og tilbake med beskjed om å starte opp med drypping.

Akk, ja, helt rett fram skal det ikke være.

Jeg er hjemme og sønnen har drukna i vikingmusikk. Så her er det kraft, myndighet og rytmer. Vurderer stjernekamp.

Og snart blir det pizza.

 

Fin lørdagskveld.

 

Og så sende meg gjerne ønsker om om hva jeg skal skriver om på bloggen.

 

14 kommentarer

Siste innlegg