Egentlig alt for sent

 

 

 

Men akkurat for det at jeg kan. Kan knote litt, kle hjemmet på meg og vite at jeg ikke skal…

 

 

 

 

 

Det eneste jeg skal, er å reise meg for å gå på badet for så å legge meg.

Ingen alarm skal stilles.

 

 

Jeg er nettopp kommet hjem.

Hjem etter en lang dag.

Føttene har trava att og fram, bakke opp og bakke ned.

Tross pissregn kom det en del folk.

 

Da jeg stoppa opp hos mor etter endt arbeidsdagen, sovna jeg etter en kaffekopp i stolen jeg satt i.

 

 

Når en endelig er hjemme kan en nesten ikke legge seg.

Morgendagen er fri, bare noen telefoner som må tas.

 

 

Det er to uker til ferie og jeg gleder meg.

Jeg vet lite av hva jeg vil og skal.

Hittil står en konsert på programmet.

 

 

I fjor hadde jeg gode planer som smuldra bort.

I år skulle jeg gjerne funnet en helt ny vei.

En vei som gikk i en helt annen vei. Med mye latter og glede. Ikke brolagt med plikt.

 

 

Har noen sett skilting til en slik vei?

Har noen forslag til hvordan jeg skal finne veien?

 

 

 

Jeg bare spekulerer, skulle så gjerne funnet den veien

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Den veien… nei… den blir til mens vi går – det er helt sikkert. Og kanskje kommer det gleder som overrasker noe innmarie langt inn i marg og bein <3 Det uforventede selv om det å planlegge er godt. Jeg er en planlegger og liker det slik – og av og til er det innmari traurigt og man har gravd seg ned i noe greier som er vanskelig å se slutten på, men så kom det noen sideveier og snarveier som ikke stod på kartet….
      Jeg håper ferien din blir god! At de siste ukene nå – før ferie – får roet seg ned litt – at mor har det bra og at DU senker skuldrene og finner inn til ditt indre. Roen. Gleden. Spenningen. Kvilen.
      Du har mye å stå i med og det må slippe litt nå <3 klem

      1. Takk for gode ord <3. Den uka her blir nokså oversiktlig, men siste uka før ferien blir mer en maraton, med ikke mindre enn tre arrangement jeg skal delta i. Til helga fyller jeg år, vurderer å la det passere i stillhet. Ferien må jeg prøve å få til litt bedre enn hva den ble i fjor. Ja, håper på ro, glede, spenning og hvile. Må føle på at det er artig, Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg