Resultatet av sanking av E

E=energii

 

 

Hvordan gikk så alt, under tid på gli som for forbi? En ferie er over, sammen med en sommer…

 

 

 

Vet dere, under min lysegrønne ungdom var “En sommer er over”, sunget av Kirsti Sparbo, noe av det verste jeg hørte.

En fryktelig sang, og budskapet var nok det som var riktig ille.

 

Nå skal jeg ta en kort oppsummering av det som var fokuset i denne ferien, og som forsvant i en sky.

Som ble helt borte, tror det ble fjerna både fra hjernen og gjerninger.

 

 

I først innlegg skrev jeg dette.

Og jeg kom helt fram til femte dagen. Femte dagen av 17 dager.

For jeg sklei over i å ikke fungere, eller fungere veldig dårlig.

 

 

 

 

Så det var sikkert det jeg hadde behov for.

 

 

Tenkte nye slike tanker, tanker om å få til å snu energitap, for eksempel at jeg skal lage meg en målsetning hver morgen over noe jeg skal klare den foranliggende dagen. Som skal få meg til å få til.

Kanskje kan det fungere…

 

 

I morgen er i hvert fall hverdagen tilbake.

Fikk et møte med den i dag, som et hurtigtog skjøt den fart inn i livet mitt.

En telefon tok fra meg første lørdag som fridag, som fører til at jeg ikke kan invitere folk privat, slik tanken var.

 

Og jeg kjente det i mellomgolvet.

 

Vi er i gang.

Nå er vi i gang.

I morgen skal jeg skissere og lage meg en oversikt.

Nå er det slutt på å flyte.

Nå er det tid, avtaler og planlegging atter på tur inn i livet mitt.

 

Og det blir helt sikkert bra.

Får vi håpe…

 

 

 

14 kommentarer
    1. <33 lykke te på jobb i mårra. Håpe du får en mjuk start og at dagen e god. Sende virtuell energi, om det e nå æ kan si, også ønske æ at avtalan ikke går på bekostning av din harmoni ❤️

    2. Hverdagens kjas og mas er velkjent for de fleste, men noen av oss må ta ekstra hensyn. Viktig å legge planer, men ikke legge dem så tett at det ikke går å puste innimellom. Sett inn gode pauser mellom planene, så kanskje vil det ikke føles så utrolig uoverkommelig og stressende ♥
      Masse lykke til ♥ Klem ♥

      1. Takk, jeg får prøve å gjøre mitt beste. Får håpe at det viser seg et stor lager av energi når jeg får gravd litt :). <3.

    3. Sender i vei gode tanker. Kjenner ennå den følelsen av å gli inn i favntaket på alt rundt en i jobbsammenheng. Hvor tiden ikke eies, og kampen for å ha en viss styring pågår hele tida 🙂 Masse lykke til. Du har så positive og gode avtaler med deg selv, at dette blir bare flott. Gleder meg til å følge med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg