En dag stukket ut

 

 

 

De siste minutta av dagen, er her. Snart er jeg i drømmeland.

 

 

En dag som starta med- og slutta med Teams møte.

Det siste er handla om at en ny StikkUt sesong står for døren.

Men det er nok en stund til en kan få sjekke tilstanden på stien.

For mye snø ennå.

 

Det var i fjor turen ble lagt opp.

Her er fra da vi stakk ut stien i fjor.

 

Når det er framkommelig, går turen inn i fjellet. Vi som er verter fikk en gjennomgang av det vi må huske på. Skilting, vern og respekt for natur og dyr.

 

 

Ellers starta dagen bedre enn på lenge, i hvert fall etter jeg sto opp-. Drømmene var kaotiske i perioden like før.

Fikk både meditert og tatt min lille solhilsen. Etter jobb har jeg tatt tre runder rundt husa. Så det her vart det progresjon i dag.

 

Dette var en kort rapport fra dagen.

I morgen er det en ny dag, det betyr at de siste minutta er brukt opp av denne.

 

Riktig fin tirsdag til akkurat deg!

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. god morgen .Ja snøen ligger lenge i år ,så tur i marka og fjella må vente ennå en stund for mange av oss :=) 3 runder rundt husa hørtes koselig ut og jeg håper dagen i dag også blir fin

      1. Faktisk tok jeg tida på tre runder i rask tempo, ble overraska over at det tok i overkant av 20 minutter. Så en liten økt er det :).
        Snart er det bart oppover mot fjellet også. En veldig fin tid dette. Nydelig torsdag til deg <3.

    2. 3 runder er bra😊
      Alt er bedre enn ingenting.
      Jeg håper jeg klarer en liten tur i dag selv. Hode har veldig lyst, men kroppen føles tom for energi for øyeblikket.
      Har faktisk meditert de siste to dagene jeg også 😃
      Håper du har en fin dag i dag😚

      1. Det tenker jeg også, og som jeg skrev over så er 20 minutter rask gange ikke det verste :). Håper du kom deg ut. Rart hvordan dette virker. Jeg kom hjem fra jobb i går og var så psykisk sliten at det var mørkebrunt inni meg, men etter turen fikk jeg overskudd.
        Så artig at du også mediterer. Takk, riktig fin dag til deg også <3.

      1. Takk, i hvert fall er jeg glad for at jeg har funnet noe som hjelper meg i den stillstanden jeg har vært i i flere måneder. Takk, ønsker deg en fin tirsdag…denne tiden :). Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg