En liten feiring

 

 

Så er feiring av et nytt år i livet passert. Vi ble en veldig liten og nett gjeng.

 

 

 

Og vi var bare damer.

Damer i nærmeste familie.

Sola skein.

Vi snakka og vi lo.

Og maten var enkel og ikke noe spesielt komplisert.

 

Det var kylling fajitas først. Den er spesiell og en gjenganger hos vår familie. Faktisk fant jeg den på blogg en gang for mange år siden.

Den har både aioli, stekt ananas og stekt spekeskinke til. Den blir veldig smaksrik i og med både bruk av koriander, chili og lime.

 

Til dessert og kaffe var det enkelt en pavlova med masse frukt på.

 

foto:ingrun

 

Fikk holdere fra Iittala til telys. Hadde tre stykker fra før, så nå fikk jeg fire nye. To i farger jeg allerede hadde.

Det var morsomt.

 

Fikk en te-trakter, veldig praktisk. Et fint fat og penger.

 

Jeg syns faktisk det kan være ekkelt å få fødselsdagsgaver.

Skal tro om flere har det slik?

 

Yngste forsvant ut på terrassen for å ta bilder av selskapet utenfra.

 

 

Glemte å spørre hvordan bildene ble.

 

Feiringa ble absolutt trivelig.

All grunn til å være fornøyd.

 

foto:ingrun

 

Så da er min dag overstått.

 

Mulig jeg må be med meg noen flere en dag, men vi får kombinere det med dagen til søsteren min som også fylte for noen uker siden. Føler for å be de en får gaver fra.

 

Vi har mange sommerfødselsdager i familien.

Utenom noen søskenbarn som har tidligere, starter mellomste søster, så er det meg, mor og så eldstemann.

Nå er det mor og eldstemann igjen.

 

Når fyller du år?

 

 

 

12 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med bursdagen ♥ Kjekt å be noen få, og markere det litt.
      Jeg gjorde også det da jeg fylte år i juni. Da ba jeg de venninnene jeg føler står meg nærmest. Pluss min datter.
      Jeg synes det er kjekt å få gaver, og like kjekt å gi gaver.
      Det høres ut som du har hatt en koselig dag, og det er det som er viktigst.
      Forresten så pleier jeg egentlig å feire at jeg har overlevd et år til. For sånn ser jeg faktisk på det nå. Jeg har jammen klart meg så langt.
      Viktig å markere egen dag synes jeg. Kjekt å se at du har gjort det ♥
      Klem ♥

      1. Takk for det :). Hørtes ut som du også hadde en koselig feiring. Liker også å gi gave, men syns det er slitsomt å pakke opp – for jeg syns jeg skal se glad ut uansett, liksom :D.
        Det er fin tanke, at en enda har fått ett år til. Det ska jeg tenke på <3. Klem<3

    2. Se der ja. Det så ut som en passe perfekt feiring. Det har faktisk passet meg bra, uten feiringer de siste par årene. Jeg har jo først i januar, så ute feiring er litt vrient. 🤗

    3. Tusen takk, ja er vel løve…men noen ganger står det at jeg ikke er. Da deler du og moren min samme dato. Vi er tre løver i familien :D. Skal være nokså forfengelig…og noen av oss er 😀 :D.

    4. Koselig med en feiring da – og hyggelig med gaver! Jeg liker å gi gaver – og å få gaver! Antar at de som gir meg noe har lyst til å gjøre det lissom…..! Og jeg er et midt-i-november-barn! 🙂

      1. November du ja :). Ja, det er hyggelig både å få og gi. Men jeg syns det er utfordrende med det samme, litt flaut :D. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg