En stille kveld

 

 

 

En stille kveld med natchos og øl. Talglys og tv.

 

 

Sønnen min tok ansvaret for maten.

Han er her noen dager.

Jeg fikk forespørsel om utleie av fjøset.

Det måtte ryddes og jeg spurte sønnen om han ville hjelpe, han har fri om dagen.

Nå ble ikke dette noe av, men han kom likevel.

Rydding kan likevel utføres, men det har regna ‘kniver og gafler’, det har blåst ville vinder.

 

I går tok vi ferga til Kristiansund for å besøke mor.

Bilen foran oss sto og hoppa på overfarten.

Sønnen orienterte seg om hvor det var redningsutstyr.

 

 

Mor lyste opp da hun fikk se oss.

Bare det å bli trilla ut av rommet var en opplevelse.

Hun lo litt over at det strømma til med pleiere da vi var der og hun mente det kom av barnebarnet hennes. Og at de var mer oppmerksom på henne etter han hadde vært der.

Vi får håpe det var et utslag av at hun var en stolt mormor.

 

Etter at visitten var over tok vi turen innom en kafe, vi var der sist også. Og bestilte det vi gjorde sist.

Kaffe med chili.

Nydelig.

 

I dag har vi vært og tent lys på far sin grav.

Besøkte lillesøsteren min og handla.

Det er godt å slappe såpass av.

Godt å snakke, være stille og bare være sammen.

 

Vi har en god lørdagskveld.

Det håper jeg du også har?

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Deilig å bare ta det med ro. Tenk for 30 år siden var det det jeg aller minst kunne tenke meg. Stille lørdag 😂Tidene forandrer seg…

    2. Ja, rolig, fin kveld. Vi hadde også sønn og barnebarn på frokost og middag i går. Hørtes ut som dere hadde en fin dag sammen.

    3. Så hyggelig at sønnen disker opp med litt mat da.. og koselig at dere fikk besøkt flere i familien..Skjønner godt at mormor var stolt… 🙂 Klem og fin kveld til deg og dine <3

    4. Så koselig å ha god tid sammen med sønnen! Jeg snakker mye med min sønn, men det blir aldri så lenge, og han kommer aldri aleine hit på besøk….! Savner det igrunnen! God klem <3

      1. Det er godt med alenetid også med ett av barna om gangen. Nå har sønnen vært singel en periode, så da er det naturlig han kommer alene. Og vi har noen fine samtaler som gjør godt. Håper du også kan får litt alenetid inn i mellom. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg