Ett av mine mål

 

 

 

Nå er jeg kommet halvveis i ferien min. Sommerferien. Og om planene var begrensa, hadde jeg noen mål.

 

 

 

 

Og faktisk noen planer.

Den ene plana som jeg gledet meg veldig til da avstanden var langt fram i tid var dette.

Nå er det historie.

 

Noe annet som verken er en plan eller mål, bare sjølsagt, er å bade.

Tenk, i år har jeg ikke bada.

IKKE BADA!

Villt, spør du meg.

Men kanskje i dag, jeg satser på svømmetak og fraspark i løpet av dagen.

 

 

Men ett av de virkelig store måla var å komme seg ned i kjelleren, ta fram blanke ark og om det bare var en blyant…tegne…., kanskje male.

 

Nå har jeg to uker igjen til å bevise for meg sjøl at jeg fikk det til, kom fram til det målet-.

 

For egentlig er det veldig viktig, egentlig har det hatt med min identitet å gjøre, som jeg har klart å radere bort i gjøremåla jeg tror må gjøres.

Det tror jeg er ganske uheldig.

 

Har du noe du MÅ gjøre, som er deg og som du enten ikke klarer eller greier å integrere i livet ditt?

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Så flott tegning! 😀
      Bade ja, det har ikke jeg gjort heller. I dag kunne det vært en fin mulighet, men jeg har ikke tenkt på det engang. Og det har jo faktisk vært litt varmt da 😁☺️
      God søndag videre! 🥰

    2. Wow!🤩
      Er det du som har tegna?
      Det bør du isåfall definitivt rydde mer tid til.
      Jeg eier ikke evner til å tegne, men jeg har masse andre ting jeg har lyst til å gjøre, som jeg ikke har rukket enda.😅
      Nyt kvelden!🤗

      1. Ja, min tegning. Bør nok det, rydde tid.
        En kan ikke alt eller rekke alt, men tror at du er en av de som både kan- og rekker mye :).
        Takk, kvelden ble kort og natta kom fort. Nyt mandagen <3

    3. Du er innmari flink til å tegne – håper du får tid til masse av det fremover! Blei det et bad? Det blei det ikke på meg i dag…. orka ikke mer etter at jeg var ferdig med det jeg måtte! Jeg har ingenting jeg ikke får gjort i livet mitt akkurat nå – det er deilig! <3

      1. Takk, tror det er fint om jeg greier det :). Nei, ikke noe bad. Men du har fått badet masse denne sommeren.
        Det høres veldig deilig ut <3

    4. Du må fortsette å tegne! Den kunsten er ikke mange forunt…
      Det er mye jeg ikke får gjort, altfor mye, men sommeren har vært travel, og jeg har hatt folk rundt meg hele tiden…
      Jeg savner å sette av tid til å lese en bok, føler at det er noe jeg har lyst til men ikke fått til å sette meg ned med…
      Men ja , er viktig å gjøre noe som er endel av identiteten din.

      1. Må prøve å komme igang igjen, det har egentlig alltid vært en del.
        Godt å ha folk rundt seg, men av og til er det godt med tid til seg sjøl også.
        Kanskje høsten blir en fin lesetid, ønsker også å lese mer – det har det også vært for lite tid til.

    5. Håpe blir både tegning, bading og mer energi framover for dæ<3 kom te Trondheim så kan vi bad i theisendammen! ❤️

    6. Jeg går ut fra at du kunne hake av bading, for det kan se sånn ut på bilde av deg 🤔
      Du er så flink til å tegne, og skulle gjerne ha sett mer av det 😊 Jeg har et mål som jeg jobber med hver dag, og som jeg ikke helt har klart å komme i mål med. Det er å ikke være så redd og engstelig når jeg er nede i Oslo sentrum, noe som har hengt i siden 22. juli. Jeg er også fortsatt engstelig for å bli smittet av Corona, og føler meg ikke vel når det er mange mennesker rundt meg..

      Håper du får en fantastisk mandag, klem 🤗

      1. Bildet er fra et par år siden da jeg klarte å bade ganske langt utover høsten.
        Må prøve å få til mer, det har alltid vært de årene jeg ikke har fått til så mye også.
        Uff, det er kjedelig, håper du greier det. Ikke godt å gå å være redd, slik <3.
        Takk, riktig, riktig fin mandag til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg